اینستاگرام، قابلیت نمایش پست‌های پیشنهادی را اضافه کرد

Untitled-1.jpg

اینستاگرام اعلام کرده از این به بعد پست‌های مرتبطی با پیج‌هایی که دنبال می‌کنید را در پایین صفحه اصلی به شما نمایش خواهد داد. این شبکه اجتماعی اعلام کرده که هدف از این کارش، محتواهایی که کاربران به دنبالش هستند را به آسانی بتوانند آن‌ها را پیدا و به آن دسترسی داشته باشند.

در زمانی که شما به انتهای صفحه فید بروید پیامی برای شما ظاهر می‌شود با عنوان You're all caught up که از این پس شما پست‌های پیشنهادی را خواهید دید. برای مثال اگر شما پیج‌های مربوط به مد و لباس را دنبال کنید، در هنگام تماشای پست‌های پیشنهادی، بیشتر ارتباط برقرار خواهید کرد با صفحاتی که این موضوعات را ارائه می‌دهند. اینستاگرام نیز گفته که در میان پست‌های پیشنهادی، پست‌های تبلیغاتی را خواهید دید که برای بازاریابی و تبلیغات بسیار جای مناسبی است.

این شبکه اجتماعی به کاربرانی که به انتهای صفحه فید نمی‌روند گفته است که ممکن است این پست‌ها برای این افراد نمایش داده نشود. برای مثال برخی از کاربران بیشتر به تماشای ویدیو و پست‌هایی که به صورت آلبومی هستند و حتی به تماشای استوری خواهند نشست و به انتهای صفحه اصلی خود نخواهند رفت.

مدیر بخش Instagram Feed به نام Julian Gutman در این رابطه می‌گوید:« هدف اینستاگرام از این کار این است که ما می‌خواهیم محتواهایی را که دنبال می‌کنید را بیشتر به شما پیشنهاد بدهیم و این موضوعات را بیشتر دنبال کنید.»

Mr.-Insta-alternatives-e1575332811846.png
-

از گذشته نیز اینستاگرام قابلیت پیشنهاد موضوعاتی را که دنبال می‌کنید را انجام داده بود اما در بخش سرچ (Explore) این مهم اتفاق افتاده بود. Julian Gutman در این رابطه می‌گوید که کاربران می‌توانند با رفتن به بخش سرچ موضوعات بیشتری از پست‌های پیشنهادی را دنبال کنند و به محتواهای بیشتری دست پیدا کنند. برای مثال فردی که به موضوعات ورزشی علاقه داردهوش مصنوعی این شبکه اجتماعی بیشتر پیج‌ها و صفحات مربوط به ورزش را در قسمت سرچ اینستاگرام به فرد نشان خواهد داد.

در نهایت شما کاربران می‌توانید اگر پست‌های غیر مرتبطی را در در بخش پست‌های پیشنهادی تماشا کردید با ضربه زدن به آیکون سه نقطه بالای پست گزینه not interested را انتخاب کنید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر