اینستاگرام در حال آزمایش روش‌های جدید برای مدیریت پست‌های پیشنهادی است

insta.JPG

اینستاگرام این روزها درگیر آزمایش قابلیت‌های جدیدی است تا به کاربران اجازه دهدهد تا براساس محتوایی که به نمایش گذاشته‌اند بتوانند در این پلتفرم کنترل بیشتری داشته باشند. کمپانی متا با قرار دادن یک پست در وبلاگ خود؛ توضیح بسیار کاملی در این رابطه منتشر کرده است.

متا برای توضیح بهتر با مثال یکی از قابلیت‌ها را اینگونه توضیح داده است؛ به لطف این قابلیت، کاربران می‌توانند چندیدن پست را انتخاب کنند و بر روی دکمه «علاقه‌مند نیستم» بزنند و به به اینستاگرام اعلام می‌کنند که به این نوع محتواها علاقه‌ای ندارند. در حال حاضر این کار را می‌توانیم فقط به طور جداگانه انجام دهیم.

همچنین از دیگر قابلیت‌های جدید تحت آزمایش اینستاگرام می‌توانیم به مشخص کردن تعدادی کلیدواژه، عبارت، ایموجی و هشتگ اشاره کنیم تا پست‌های حاوی این موارد پیشنهاد داده نشوند. گفتنی است تیک‌تاک چند ماه قبل چنین قابلیتی را برای جلوگیری از نشان دادن محتواهای مربوط به کلیدواژه‌های خاص ارائه داد.

meta instagram.JPG
-

در ماه‌های گذشته، تغییرات بسیار گسترده‌ اینستاگرام باعث اعتراض بسیاری از کاربران شده است. به غیر از افزایش قابل توجه ریلزها، حالا کاربران با انبوهی محتوای منتشر شده از طرف اکانت‌هایی که آن‌ها را دنبال نمی‌کنند، مواجه می‌شوند.

در حال حاضر امکاناتی مانند جلوگیری از نمایش پست‌های پیشنهادی به مدت ۳۰ روز و افزودن اکانت‌های مورد علاقه به لیست Favorites وجود دارد. اما در هر صورت این امکانات جدید به کاربران اجازه می‌دهد که کنترل بیشتری بر پست‌های پیشنهادی داشته باشند تا حداقل فقط پست‌های مطابق با سلیقه‌ی خود را مشاهده کنند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: THEVERGE

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر