معرفی گوگل پیکسل ۸ پرو؛ قوی‌ترین پرچمدار گوگل برای سال ۲۰۲۳

gogle pixel 8 .jpg

در سال ۲۰۲۳، گوگل با ارائه‌ی گوگل پیکسل ۸ پرو، پرچمدار قدرتمندی را به بازار عرضه کرد. این گوشی هوشمند با تراشه تنسور G3، سیستم دوربین بسیار عالی و ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی عرضه شده و نشان‌دهنده‌ی توانمندی بی‌نظیر گوگل در زمینه‌ی تکنولوژی می‌باشد.

گوگل پیکسل ۸ پرو از طراحی مشابه نسل قبلی‌اش بهره می‌برد، اما با مشخصات فنی بهبود یافته‌ای برخوردار است.

مشخصات فنی گوگل پیکسل ۸ پرو:

گوگل در این گوشی هوشمند از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۲۹۹۲ در ۱۳۴۴ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز استفاده کرده است. این گوشی هوشمند مانند پیکسل ۸، با تراشه‌ی ۴ نانومتری تنسور G3 مجهز شده است که بهبود‌های چشمگیری نسبت به نسل قبلی داشته است.

گوگل در گوشی پیکسل ۸ پرو از ۱۲ گیگابایت رم استفاده کرده است. این گوشی به چهار نسخه با حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ و ۱۰۲۴ گیگابایتی ارائه شده و با باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی که از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند، تأمین انرژی می‌شود. این دستگاه از سیستم‌عامل اندروید ۱۴ به عنوان نسخه‌ی پیش‌فرض استفاده می‌کند و تضمین می‌شود که تا ۷ سال آینده نسخه‌های جدید اندروید را دریافت خواهد کرد.

Pixel-Pro-3-910x600.jpg

روی پنل پشتی گوشی گوگل پیکسل ۸ پرو، سیستم دوربین سه‌گانه با چیدمان افقی قرار گرفته است. سنسور اصلی دوربین با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل و دارای لرزشگیر اپتیکال است. این دستگاه همچنین از دوربین اولتراواید و دوربین تله‌فوتو با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل بهره می‌برد.

قیمت گوشی گوگل پیکسل ۸ پرو:

گوگل پیکسل ۸ پرو با قیمت پایه‌ای تعیین شده در ۹۹۹ دلار به بازار عرضه شده است. خریدارانی که این گوشی هوشمند را سفارش دهند، یک ساعت هوشمند پیکسل واچ ۲ به عنوان هدیه دریافت می‌کنند.

Pixel-Pro-2.jpg.webp

این دستگاه قدرتمند نمایانگر دستاوردهای بزرگ گوگل در زمینه‌ی تکنولوژی است و ترکیبی از تکنولوژی‌های پیشرفته و پشتیبانی بلندمدت گوگل را به ارمغان می‌آورد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر