آیفون ۱۳ پرو احتمالا با ظرفیت حافظه یک ترابایتی عرضه می‌شود

djvodjrojhr0ohjre0hojthtrhtrhrththhrtgtg.jpg

شرکت تحقیقاتی «Wedbush»ادعا می‌کند که کمپانی اپل قصد دارد تا پاییز امسال آیفون 13 را با حافظه داخلی یک ترابایتی در دسترس کاربران قرار دهد و به بازار عرضه کند.

یکسال پیش دقیقا زمانی که آیفون 12 رونمایی شد، اخباری در رابطه با فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی آیفون 13 به گوش رسید، البته این اخبار نیز ماه قبل توسط شرکت اطلاعاتی «ترندفورس» رد شد و آن را شایعه خواند. با این تفاسیر شرکت Wedbush بار دیگر بر صحبت خود پافشاری می‌کند و ادا می‌کند که اپل امسال حداکثر فضای ذخیره‌سازی آیفون را از ۵۱۲ گیگابایت به ۱ ترابایت افزایش خواهد داد.

شرکت تحقیقاتی «Wedbush» در این رابطه اعلام کرده:

با توجه به بررسی‌های انجام شده، بیش از قبل اطمینان داریم که آیفون ۱۳ دارای یک گزینه با فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی خواهد بود که این مقدار نسبت به آخرین نسخه پرو عرضه شده (۵۱۲ گیگابایت) دو برابر می‌شود. همچنین تمام مدل‌های آیفون ۱۳ به همراه پیشرفت‌هایی برای فناوری لیدار عرضه خواهند شد.

19520_1621549442_2_492517.jpg
-

رقیب اصلی اپل یعنی سامسونگ عرضه گوشی‌های پرچمدار خود در سال ۲۰۱۹ را به همراه فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی آغاز کرده بود اما پس از گذشت یک سال، آن‌ها نیز به همان فضای ۵۱۲ گیگابایت بازگشتند.

Wedbush همچنین انتظار دارد که تمام مدل‌های آیفون ۱۳ داری سنسور لیدار باشند و البته پیش از این یک منبع موثق دیگر حوزه فناوری اعلام کرده بود که این اسکنر تنها در آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس استفاده خواهد شد. علاوه بر این موارد، پیش از این اعلام شده بود که اپل ظرفیت باتری این دستگاه‌های را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

سرانجام این شرکت انتظار دارد که اپل در هفته سوم ماه سپتامبر (اواخر شهریور ماه) از آیفون ۱۳ رونمایی کند و معتقد است که تقاضای بسیار زیاد این دستگاه‌ها از سوی کاربران احتمال افزایش فروش آن نسبت به آیفون ۱۲ را به وجود می‌آورد.

منبع خبر: indiatoday

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر