تصاویر جدید پنل جلویی آیفون ۱۳ از کاهش ابعاد بریدگی نمایشگر خبر می‌دهد

Untitled-1.jpg

تصاویری از یک تولیدی محافظ صفحه‌نمایش، فاش شده است که نشان می‌دهد اندازه ناچ نمایشگر آیفون 13 کوچک‌تر از نسخه قبلی شده است.

تا به امروز اخبار و شایعات مختلفی مبنی بر کوچک‌تر شدن ناچ نمایشگر آیفون 13 منتشر شده است، اما امروز یک حسابکاربری در توییتر با نام Ice Universe تصویری را به اشتراک گذاشته که محافظ صفحه‌نمایش آیفون 13 در این عکس است. اما نکته قابل توجه اینجاست که ناچ این محافظ‌ نمایشگر بسیار کوچک شده است.

در این تصویر مشخص نیست رندر نشان داده‌شده به‌ ظاهر نهایی آیفون ۱۳ اشاره دارند یا نه؛ اما براساس گفته‌های MSPoweruser آیفون 13 شبیه به آیفون 12 خواهد بود. این تصویر مربوط یه شرکتی است که در حال ساخت محافظ صفحه‌نمایش برای آیفون بعدی اپل است که نام آن منتشر نشده.

iphone-13-1.webp
-

تصاویری که تا به امروز منتشر شده همگی ناچ کوچک‌تر آیفون 13 را به نمایش می‌گذارند تا نمایشگر فضای بیشتری را برای خود اختصاص دهد. عکسی که در زیر می‌بینید، نشان‌ دهنده خوبی برای ناچ آیفون 13 است که حتی حسگرهای درون ناچ را نمایش می‌دهد.

iphone-13-3.webp
-

شایعات حاکی از این است که ناچ آیفون 13 یک سوم آیفون 12 خواهد بود. این اتفاق حاصل دست‌آورد اپل است که بلندگو را به نزدیکی فریم فلزی گوشی انتقال داده تا این ناچ کوچک شود. در کنار استفاده از ناچ کوچک‌تر روی آیفون ۱۳، انتظار می‌رود این گوشی اپل صفحه نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز داشته باشد و حسگر اثر انگشت آن زیر صفحه‌نمایش قرار بگیرد.

iphone-13-screen-protector.webp
-

احتمال می‌رود که نسل بعد آیفون‌ها از دوربین‌های اعجاب‌انگیزی بهره ببرند و با تراشه A15 Bionic راهی بازار شوند. این موضوع را مینگ چی کو، افشاگر نزدیک به اپل ان را اعلام کرده.

البته طبق برخی از شایعات، اپل در آیفون ۱۴ ناچ را به‌طور کامل از روی صفحه‌نمایش حذف خواهد کرد.



اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mspoweruser

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر