موجودی آیفون ۱۳ احتمالا در هفته‌های آینده افزایش می‌یابد

Untitled-1.jpg

احتمالا با نزدیک شدن به فصل تعطیلات عرضه آیفون 13 بیشتر خواهد شد. تحلیلگران و مشتریان زیادی معتقد بودند که با آغاز تعطیلات عرضه آیفون 13 به همین صورت کم شکل بگیرد اما حالا اخبار مثبتی شنیده می‌شود که کاربران بیشتری می‌توانند به این گوشی هوشمند دست پیدا کنند.

دیجی‌تایمز گزارشی ارائه داده و گفته که تامین کنندگان اپل توانسته‌اند مشکلات کمبود این کمپانی را جبران کنند و گفته می‌شود که تولید آیفون 13 در آستانه تعطیلات افزایش خواهد داشت. شرکای اپل در زنجیره تامین می‌توانند ببینند که شکاف میان عرضه و تقاضا برای آیفون ۱۳ در حال کمتر شدن است، چون تولید بردهای مدار مجتمع این گوشی شتاب بیشتری گرفته است.

آیفون نیز مانند بسیاری از محصولات دیگر الکترونیکی با مشکل کمبود تراشه دست و پنجه نرم می‌کند و عرضه محدودی را تجربه می‌کند. این گوشی هوشمند در بسیاری از کشورها با هفته‌ها تاخیر به دست خریداران می‌رسد و برخی از مدل‌های آن تا چند ماه دیگر موجود نیست.

158438-phones-review-iphone-13-pro-review-a-lesson-in-refinement-image5-ws2nobt8ak.jpg
-

اپل در فصل گذشته گفته بود که کمبود تراشه و مشکلات زنجیره تامین حدود ۶ میلیارد دلار برای این شرکت هزینه برداشته است. مدیرعامل اپل و «لوکا مایستری»، مدیر ارشد امور مالی اپل به سرمایه‌گذاران این شرکت هشدار داده بودند که اثر کمبود تراشه می‌تواند در فصل تعطیلات پیش رو بیشتر از ۶ میلیارد دلار باشد.

بخش عمده محصولات اپل، از آیفون گرفته تا ایرپاد و مدل‌های جدید مک‌بوک پرو، تغییرات قابل توجهی داشته‌اند و به همین خاطر انتظار می‌رود که کاربران در فصل تعطیلات استقبال خوبی از آن‌ها داشته باشند. کوپرتینویی‌ها در آستانه فصل تعطیلات قوانین مرجوعی محصولات را هم تغییر داده و حالا بازه زمانی بیشتری را درنظر گرفته‌اند. اکنون همه خریدهایی که از ۱ نوامبر تا ۲۵ دسامبر انجام شود، می‌تواند تا تاریخ ۸ ژانویه ۲۰۲۲ به اپل برگردند. این قانون برای آیفون، آیپد، مک، اپل واچ، اپل تی‌وی، ایرپاد و هوم‌پاد مینی اجرا می‌شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: 9TO5MAC

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر