تمام مدل‌های آیفون ۱۴ ممکن است با نمایشگر ۱۲۰ هرتز عرضه شوند

Untitled-2.jpg

گزارش جدیدی منتشر شده و در آن گفته شده که در سال 2022 قرار است تمام مدل‌ها آیفون 14 با نمایشگر 120 هرتزی راهی بازار شوند. این خبر در حالی منتشر شده که قرار است، امسال آیفون 13 پرو فقط از این قابلیت بهره ببرد و دو مدل ارزان‌تر فاقد این مشخصه هستند.

کمپانی سامسونگ تولید پنل نمایشگر LTPO آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس را آغاز کرده و از مدتی پیش این تولیدات را به سرانجام رسانده است. البته آیفون 13 و آیفون 13 مینی نیز امسال با نمایشگر‌های LTPS ساخت کمپانی ال‌جی ارائه خواهند شد. آن طور که شما نیز می‌دانید و تا به الان اعلام شده، سری آیفون ۱۳ مانند آیفون ۱۲ از یک مدل ۵.۴ اینچی، دو مدل ۶.۱ اینچی و یک مدل ۶.۷ اینچی تشکیل شده است. اما اپل برای سری آیفون ۱۴ قصد دارد دو مدل ۶.۱ اینچی و دو مدل ۶.۷ اینچی رونمایی کند.

iPhone-SE-Hole-Punch-Feature.jpg
-

گفته شده که کمپانی‌های ال‌جی و سامسونگ خود را برای سال 2022 آماده می‌کنند تا تولیدات پنل‌های LTPO برای آیفون 14 به سرانجام برسانند. اپل طی سال‌های گذشته برای مدل‌های مختلف آیفون از طراحی تقریبا یکسانی استفاده کرده ولی به نظر می‌رسد که در سال آینده طراحی تغییر خواهد کرد و دیگر شاهد بریدگی بالای نمایشگر نخواهیم بود ولی در مقابل این شرکت به بهره‌گیری از حفره‌ی نمایشگر روی می‌آورد.

تحلیگر مشهور نزدیک به کمپانی اپل یعنی مینگ چی کو، مدتی پیش اعلام کرد که تمامی مدل‌های آیفون 14 با نمایشگرهای حفره دار ارائه خواهند شد ولی او گفته که این احتمال حفظ بریدگی نمایشگر برای مدل‌های ارزان‌تر وجود دارد. اگر این صحبت‌های مینگ چی‌کو به واقعیت نزدیک شود، تفاوت بین مدل‌های پرو و مدل‌های معمولی بیشتر از گذشته خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: MacRumors

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر