فوری؛ تصاویر آیفون ۱۵ پرو اپل فاش شد

hjkhjkhjk.jpg

در حالی که فاصله‌ی دو ماه تا رونمایی گوشی‌های جدید اپل کمتر شده است، دقیق‌ترین تصاویر از آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس در رنگ آبی منحصربه‌فرد آنها منتشر شده است.

اپل در اواخر ماه شهریور امسال قرار است گوشی‌های سری آیفون ۱۵ را در چهار مدل معرفی کند، براساس شایعه‌های تأیید نشده، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس در رنگ آبی تیره و جذابیت خاصی که بیشتر به خاکستری شبیه است، عرضه می‌شوند. یکی از منابعی که این شایعات را افشا کرده است، پیش‌تر به‌دقت درباره‌ی آیفون و حتی اپل ویژن پرو گزارش داده است.

apple-iphone-15-pro-blue-one-64a8f0cc0f068bdcb3a580a7.webp
-

با توجه به گزارش منتشر شده در مک‌رومرز، آیفون‌های پرو نسل جدید از فریم تیتانیومی ساخته شده‌اند، در حالی‌که آیفون‌های فعلی از فولاد ضد زنگ استفاده می‌کنند. برخی از افرادی که آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس را نزدیک دیده‌اند، اظهار کرده‌اند که استفاده از تیتانیوم باعث شده است رنگ دستگاه‌ها به نحوی جدید و جذاب ظاهر شود.

رنگ آبی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس، مشابه رنگی است که برای مدل‌های پرو آیفون ۱۲ به‌کار گرفته شده است، اما به نظر می‌رسد رنگ آبی این گوشی‌های جدید تیره‌تر و با جزئیات بیشتری به خاکستری نزدیک است.

apple-iphone-15-pro-blue-four-64a8f0cc0f068bdcb3a580a9.webp
-

منابع گوناگون شایعه‌هایی را درباره‌ی رنگ‌های مختلفی که در آیفون‌های پرو نسل جدید موجود خواهند بود، اعلام کرده‌اند. انتظار می‌رود که این گوشی‌ها به‌علاوه‌ی رنگ آبی در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری فضایی/مشکی فضایی و خاکستری در دسترس قرار بگیرند. مدل خاکستری در مقایسه‌ با خاکستری فضایی کمی روشن‌تر است و مثل نقره‌ای به نظر می‌رسد.

قبل از این، در شایعه‌های مختلف اعلام شده بود که اپل رنگ قرمز بسیار تیره‌ای را در یکی از مدل‌های آیفون‌های پرو نسل جدید عرضه خواهد کرد؛ اما احتمالاً این شایعه‌ها حقیقت نداشته‌اند. در مدل‌های آزمایشی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس رنگ آبی دیده شده است، اما عرضه‌ی آیفون‌های پرو ۲۰۲۳ در رنگ آبی هنوز به تأیید اپل نرسیده است و شاید در نهایت شاهد عرضه‌ی این گوشی‌ها با رنگی متفاوت باشیم.

apple-iphone-15-pro-blue-three-64a8f0cd0f068bdcb3a580ad.webp
-

به نظر می‌رسد که اپل در آیفون‌های ۱۵ و ۱۵ پلاس رنگ‌های صورتی روشن، آبی روشن و سبز را در نظر گرفته است. اما بعید نیست که این دو گوشی در رنگ‌های آبی و مشکی نیز عرضه شوند.

آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس نسبت به نسل فعلی حاشیه‌های باریک‌تری خواهند داشت و اسلایدر میوت آن‌ها با دکمه‌ای فشاری جایگزین می‌شود که کاربردهای مختلفی خواهد داشت. این گوشی‌ها به‌جای درگاه لایتنینگ به USB-C مجهز خواهند بود و احتمالاً جایگاه دکمه‌های پاور و صدا کمی تغییر می‌کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: MACRUMORS

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر