احتمال معرفی آیفون‌های 12 در 20 شهریورماه‌ ادعایی که به سرعت پاک شد

iphone 12

اگر شما هم انتظار رونمایی از آیفون‌های 12 را می‌کشید، باید بگوییم که شایعاتی از معرفی این محصولات در تاریخ 20 شهریور منتشر شده است اما این خبر از سمت یه افشاگر نه چندان معروف بوده و نمی‌توانم اطمینان زیادی به آن داشت.

طرفداران دو آتشه اپل بدون شک برای رونمایی از محصولات جدید این کمپانی لحظه شماری می‌کنند. حالا اما یک حساب توییتر با نام کاربری Soybeys گفته است که اپل رسما اعلام کرده که مراسم رونمایی از آیفون‌های 12 در تاریخ 10 سپتامبر 2020 یعنی 20 شهریورماه 99 و در سالن آمفی تئاتر استیوجابز در اپل پارک برگزار خواهد شد؛ رویدادی که در آن شاهد معرفی آیفون‌های 12، ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 و دیگر محصولات جدید اپل خواهیم بود.

جالب اینجاست که گویا اپل خود در ابتدا بیانیه‌ی زمان رویداد را منتشر کرده اما به سرعت آن را پاک کرده است. این حساب توییتری هم در اقدامی عجیب، اسکرین شات مربوط به بیانیه‌ی رویداد را از حساب خود پاک کرده است. بنابراین تا زمان تایید رسمی اپل، نمی‌توانیم با قطعیت درباره زمان برگزاری رویداد امسال اپل اظهار نظر کنیم.

همانطور که در اسکرین شات مربوط به بیانیه می‌بینید، گفته می‌شود که این رویداد مستقیما از طریق وب سایت اپل، اپلیکیشن apple developer، اپلیکیشن apple TV و یوتیوب پخش خواهد شد.

افشای بیانیه‌ی اپل.jpg
-

این خبر با شک و شبه‌هایی همراه است زیرا پیشتر، جان پراسر، یکی از معروف‌ترین و قابل اطمینان ترین افشاگران اپل، اعلام کرده بود که رویداد امسال این کمپانی احتمالا با تاخیر و در مهر ماه برگزار خواهد شد. به ادعای او اپل در تاریخ 12 اکتبر برابر با 21 مهرماه 99، رویدادی را برگزار کرده و در این رویداد از گوشی‌های آیفون 12، آیفون 12 مکس، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس رونمایی خواهد کرد. وی همچنین تاریخ عرضه آیفون 12 و 12 مکس را هم پیش‌بینی کرده و معتقد است که در تاریخ 19 اکتبر یعنی 28 مهرماه شاهد عرضه این دو گوشی خواهیم بود اما عرضه آیفون 12 پرو و 12 پرو مکس به ماه نوامبر، یعنی آبان و آذر 99 موکول خواهد شد.

پیش‌بینی دیگر جان پراسر این است که اپل ساعت هوشمند اپل واچ 6 را در رویداد آنلاین، رونمایی نخواهد کرد و این کمپانی تصمیم دارد تا اپل واچ سری 6 را به همراه آیپد 10.2 و نسل جدیدی آیفون SE، از طریق بیانیه‌ی مطبوعاتی رونمایی کند.

به هر ترتیب منبع اطلاعاتی جدید، نوظهور است و پیشتر پیش‌بینی‌های دقیقی را از آن ندیده بودیم. بنابراین نمی‌توانیم با اطمینان روی توییت او حساب باز کنیم. به هر حال باید صبر کنیم تا بیانیه‌ی رسمی اپل منتشر شود.

اخبار مرتبط:

جعبه گشایی آیفون SE 2020؛ رقیبی جدی برای گوشی‌های میانرده اندرویدی

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mspoweruser


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر