آیفون ۱۴ پرو شاید با نمایشگر حفره‌دار و دوربین واید ۴۸ مگاپیکسلی عرضه شود

Untitled-1.jpg

تحلیلگر معروف و مشهور کمپانی اپل، گزارشی جدید منتشر کرده و به تعدادی از ویژگی‌های احتمالی مدل‌های پرو آیفون ۱۴ اشاره کرده است. او مدعی شده که آیفون 14 پرو و پرو مکس با صفحه‌نمایش پانچ شده و دوربین واید ۴۸ مگاپیکسلی راهی بازار خواهند شد.

در این چند سال گذشته گوشی‌های اندرویدی در بعضی مشخصات پیشرفت خوبی داشتند و در بخش نمایشگر نیز توانستند از رقیب خود پیش بگیرند و ظاهرا اپل حداقل برای مدل‌های پرو آیفون ۱۴ می‌خواهد از این نوع نمایشگرها استفاده کند. قرار است که در این سری از گوشی‌های آیفون فیس ‌آی‌دی نیز به زیر نمایشگر منتقل شود. در رابطه با دوربین هم ظاهرا به جای دوربین واید ۱۲ مگاپیکسلی فعلی، سال آینده این گوشی‌ها همراه با دوربین واید ۴۸ مگاپیکسلی عرضه می‌شوند.

iPhone-14-Pro-2.jpg
-

مینگ چی کو چند ماه پیش هم اعلام کرد بود که در سال 2022 اپل به سراغ آیفون‌هایی خواهد رفت که مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهند بود، اما حالا او مدعی شده که این مشخصه در سال ۲۰۲۳ راهی آیفون می‌شود. او حتی مدعی شده که پروژه آیفون تاشو برای سال 2024 آماده خواهد شد. هنوز مشخص نیست که کدام یک از مدل‌های آیفون حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را دریافت می‌کنند ولی به احتمال زیاد این حسگر در کنار فیس آی‌دی ارائه می‌شود تا کاربران برای آنلاک کردن گوشی حق انتخاب داشته باشند.

اپل چند روز قبل از سری آیفون ۱۳ رونمایی کرد که طبق گزارش‌ها آمار پیش‌خرید این گوشی‌ها-به‌خصوص برای مدل‌های پرو-بیشتر از سری آیفون ۱۲ بوده است. این افشاگر همچنین بار دیگر تاکید کرده که اپل در نیمه‌ی نخست ۲۰۲۲ از نسل سوم آیفون SE با قابلیت پشتیبانی از اینترنت ۵G رونمایی خواهد کرد.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: MacRumors

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر