اپل به دنبال تولید نسل دوم هدست‌های ویژن پرو

apple pro

اپل به تازگی عرضه جهانی ویژن پرو را آغاز کرده است و اکنون به نظر می‌رسد در حال آماده‌سازی برای تولید دومین هدست خود می‌باشد.

طبق گزارشی جدید، این شرکت با تولیدکنندگان بیشتری درباره پنل‌های کوچک OLED-on-Silicon برای تولید یک هدست واقعیت ترکیبی جدید مذاکره کرده است.

در حال حاضر، سونی تأمین‌کننده پنل‌های OLED-on-Silicon (OLEDoS) برای ویژن پرو فعلی است. اما رسانه کره‌ای The Elec گزارش می‌دهد که اپل برای تأمین پنل‌های جدید با سامسونگ و ال‌جی نیز صحبت کرده است. طبق این گزارش، سونی همچنان به تأمین پنل‌ها برای ویژن پرو ادامه خواهد داد، اما برنامه‌ای برای افزایش ظرفیت تولید ندارد. احتمالاً سونی سالانه 900 هزار پنل به اپل ارائه خواهد داد.

  دومین هدست اپل ویژن پرو

 

1BFA6F21-D20F-4971-A89651EC2A466E84
-

اپل ممکن است به دنبال تولید پنل‌های OLEDoS 2.0 با اندازه 2.1 اینچ باشد. این پنل‌ها به‌طور قابل توجهی بزرگ‌تر از پنل‌های 1.42 اینچی ویژن پرو فعلی هستند و احتمالاً برای نسل دوم این هدست استفاده خواهند شد.


می‌توانید بیشتر بخوانید:

استفاده موفقیت‌آمیز از هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو در یک عمل جراحی

ماجراجویی در دنیای مارول با اپل ویژن پرو ادامه دارد


پنل‌های OLEDoS فعلی ویژن پرو از فناوری خاصی بهره می‌برند که شامل پنل OLED سفید با فیلترهای رنگی یا wOLED+CF است. سامسونگ در حال حاضر یک خط تولید فعال برای چنین پنل‌هایی دارد، در حالی که ال‌جی چنین خط تولیدی ندارد. طبق گزارش جدید، سامسونگ می‌خواهد فناوری متفاوتی را به اپل عرضه کند که پیکسل‌های RGB را مستقیماً در پنل OLED قرار می‌دهد. این فناوری می‌تواند سطوح روشنایی بالاتری نسبت به روش فعلی wOLED+CF ارائه دهد.

 هدست ارزان‌تر اپل

طبق گزارش‌های قبلی، اپل همچنین به ساخت یک هدست ارزان‌تر علاقه دارد. چنین محصولی احتمالاً برای عملکرد نیاز به اتصال به یک آیفون یا مک دارد تا با کاهش قطعات و پردازنده‌های گران‌قیمت درون هدست، هزینه تولید کاهش یابد. این هدست احتمالاً میدان دید باریک‌تری نسبت به ویژن پرو فعلی خواهد داشت.

 

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: thelec-kr

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر