مشخصات کلیدی سری آنر مجیک ۴ افشا شد

آنر مجیک 4.jpg

یکی از افشاگران به‌نام حوزه تکنولوژی برخی مشخصات کلیدی سری آنر مجیک 4 را لو داده است. براساس اطلاعات منتشر شده، این سری از گوشی‌ها مانند نسل قبلی خود از دوربین‌های باکیفیت بهره‌مند خواهند شد. آنر مجیک ۴ پرو پلاس بدون شک در بخش دوربین حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و برخلاف مجیک ۳ پرو پلاس که با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و ۳ دوربین ۶۴ مگاپیکسلی از راه رسید، نسل بعدی این گوشی از ۴ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

این گونه که مشخص است، در کنار سنسور اصلی این دوربین شاهد استفاده از دوربین‌های اولترا واید، تله‌فوتو و سنسور سیاه‌وسفید خواهیم بود. باید این انتظار را داشته‌ باشیم که با زوم 100 برابری رو به رو خواهیم بود و در کنار ماژول دوربین این گوشی یک سیستم فوکوس خودکار لیزری هم تعبیه شده است. از بین گوشی‌هایی که از این قابلیت بهره می‌برند می‌توانیم به گلکسی S22 اولترا و پیکسل ۶ پرو اشاره کنیم.

برای مقایسه باید بگوییم که ماژول دوربین مجیک ۴ پرو فاقد سنسور سیاه‌وسفید است و مدل استاندارد هم در کنار دوربین اصلی صرفا از دوربین تله‌فوتو ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. از طرف دیگر، مدل پرو مانند مدل پرو پلاس از سیستم فوکوس خودکار لیزری استفاده می‌کند. گفته می‌شود هر سه مدل با نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتز راهی بازار می‌شوند ولی بر خلاف نسل قبلی، از نظر رزولوشن یکسان نخواهند بود. در ضمن باید خاطرنشان کنیم برخلاف سری مجیک ۳ که همگی از نمایشگرهای ۶.۷۶ اینجی بهره می‌برند، مدل مجیک ۴ پرو پلاس از نمایشگر بزرگ‌تر نسبت به دیگر مدل‌های این خانواده استفاده می‌کند.

Honor-Magic-4-2.jpg
-

گفته می‌شود که کمپانی آنر برای آنر مجیک ۳ از پردازنده Dimensity 9000 استفاده کرده بود و آنر برای گوشی‌های مجیک ۴ پرو و مجیک ۴ پرو پلاس چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را در نظر گرفته است. از دیگر ویژگی‌های فاش شده از این سه گوشی باید به بهره‌گیری از رابط کاربری Magic UI 6 مبتنی بر اندروید ۱۲ اشاره کنیم. در نهایت هم باید بگوییم که هنوز گزارش موثقی در مورد تاریخ معرفی این گوشی‌ها منتشر نشده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: notebookcheck

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر