لنوو لپتاپ Xiaoxin Air 14 با پردازنده AMD Ryzen را رونمایی کرد

lenovo laptop.jpg

لنوو به تازگی لپتاپ Xiaoxin Air 14 2023 Ryzen Edition را در بازار چین معرفی کرده است.

این لپتاپ از پردازنده AMD R7 7840U بهره می‌برد و با قیمت رقابتی 3999 یوان (565 دلار) عرضه می‌شود، که به عنوان یک جایگزین مقرون به‌صرفه‌تر برای پردازنده Intel Core i5-1240P، که سال گذشته وارد بازار شده بود و قیمت ابتدایی آن از 5499 یوان (777 دلار) آغاز شده بود.

مشخصات لپتاپ Xiaoxin Air 14 لنوو نیز بسیار جذاب است. این لپتاپ با صفحه نمایش 14 اینچی 2.8K و نرخ نوسازی 120 هرتز، تصاویر باکیفیت با رزولوشن 2880×1800، نسبت تصویر 16:10، 242 PPI، روشنایی 400 نیت و پوشش رنگی sRGB ارائه می‌دهد که تجربه دقیق و جذابی را برای کاربران حرفه‌ای و شخصی به ارمغان می‌آورد.

لپتاپ با 16 گیگابایت حافظه دوکاناله LPDDR5 و یک SSD 1 ترابایتی PCIe 4.0 همراه شده است، که فضای ذخیره‌سازی و حافظه کافی را برای برنامه‌های کاربردی فراهم می‌کند. افزایش 100 درصدی پهنای باند نیز باعث عملکرد سریع و کارآمد دستگاه می‌شود.

Lenovo-Xiaoxin-Air-14-2023-Ryzen-Edition

این لپتاپ دارای دو پورت USB-C، یک درگاه USB-A و HDMI برای اتصال به لوازم جانبی و نمایشگرهای خارجی می‌باشد. با ضخامت 14.9 تا 15.9 میلی‌متر و وزن تقریبی 1.34 کیلوگرم، این لپتاپ با توازن بین کارآمدی و قابلیت حمل، توجه را به خود جلب می‌کند.

همچنین، این اولترابوک دارای یک دوربین 1080p با تشخیص چهره و زیبایی در سطح سیستم است. این دستگاه از چهار بلندگو با پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos برای ارائه صدای باکیفیت استفاده می‌کند.

لپتاپ دارای باتری 65 وات ساعتی است که تقریباً 7.8 ساعت استفاده روزانه و تا 17 ساعت برای کارهای اداری شبیه‌سازی‌شده فراهم می‌کند. پشتیبانی از شارژ سریع نیز کارآیی دستگاه را افزایش می‌دهد.

این لپتاپ با ویندوز 11 Chinese Home Edition عرضه شده و دارای Office Home و Student Edition از پیش نصب شده است. همچنین، نرم‌افزارها و ویژگی‌های مختلف لنوو از جمله Lenovo PC Manager، App Market، Smart Engine و Lenovo Voice نیز در این دستگاه فراهم شده‌اند تا تجربه کاربری را بهبود بخشند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر