تصاویری از یک گوشی ال جی با نمایشگر چرخان فاش شد

LG-Wing-phone-design-leaks.jpg

در شرایطی که طراحی همه‌ی گوشی‌های هوشمند تقریبا شبیه به هم شده است، شاهد ارائه کانسپتی از یک گوشی میانرده از ال جی با دو نمایشگر و یک نمایشگر چرخان هستیم.

امروزه طراحی همه گوشی‌های هوشمند دنیا تقریبا به یک شکل درآمده است و شاید برای عده زیادی، این طراحی خسته کننده شده باشد. اگرچه در سال گذشته شاهد ایجاد تغییر ظاهری، با تغییر دادن نحوه جای‌گیری دوربین سلفی و اصلی بودیم اما حالا LG پا را فراتر گذاشته و امروز شاهد یک کانسپت تقریبا عجیب از این کمپانی بودیم. درواقع به نظر می‌رسد که ال جی اخیرا تصمیم گرفته است تا چیزها را دو گوشی‌های خود بچرخاند.

با این اوصاف یک گزارش و درز اطلاعاتی از سمت وب سایت SlashGear نشان می‌دهد که ال جی در حال ساخت خانواده جدیدی با نام LG Wing است.

lg-wing-2.jpg
-

با توجه به نامی که برای این خانواده در نظر گرفته شده است، می‌توانید متوجه شوید که نمایشگر آن چرخان است. بنابراین باید یک نمایشگر ثانویه هم در کار باشد. در نتیجه این دستگاه که شبیه به حرف t خواهد بود، تجربه کاربران در حوزه مالتی مدیا را ارتقا خواهد داد.

البته باید بگوییم که ایده نمایشگر چرخان به امروز برنمی‌گردد و احتمالا شما هم گوشی سامسونگ SGH-Z130 را به یاد دارید.

z130.jpg
گوشی سامسونگ SGH-Z130 -

در حال حاضر می‌توانیم حدس بزنیم که با چرخاندن نمایشگر در LG Wing، محتوا از صفحه اصلی به صفحه دوم گسترده می‌شود اما مسئله اینجاست که آیا این کانسپت واقعا به مرحله تولید می‌رسد و چقدر شانس تبدیل شدن به یک محصول واقعی را دارد؟ اگر به مرحله تولید و عرضه رسید، آیا طرفداران کافی را بدست خواهد آورد؟

با همه این اوصاف شایعات مبنی بر این است که LG Wing در نیمه دوم سال جاری میلادی با قیمتی حدود 800 دلار راهی بازار خواهد شد.

نظر شما درباره این گوشی چیست؟ آیا اگر این گوشی با دو نمایشگر عرضه شود، آیا شما جز خریداران آن خواهید بود؟

اخبار مرتبط:

دوربین شگفت انگیز گلکسی A80 چطور کار می‌کند؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر