تاریخ رونمایی و مشخصات جالب می بند 5 مشخص شد

می بند 5

شیائومی ساعتی پیش زمان رونمایی از دستبند هوشمند Mi band 5 را اعلام کرد. حالا می‌دانیم که می بند 5 از قابلیت‌هایی همچون سنجش میزان اکسیژن خون بهره می‌برد که بدون شک نظر هر کسی را به خود جلب خواهد کرد.

گجت‌های هوشمند مانند ساعت‌های هوشمند و دستبندهای سلامتی سال‌هاست که به خوبی جای خودشان را در بین کاربران باز کرده‌اند. در این بین شیائومی با سری دستبندهای هوشمند می بند خود، طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد که هر ساله منتظر نسل جدیدی از این دستبند هوشمند هستند.

تا به امروز شاهد معرفی دستبندهای هوشمند مختلف این کمپانی، از می بند 1 تا می بند 4 شیائومی بوده‌ایم. حالا اما انتظار می بند 5 را می‌کشیم که چندی پیش هم تصاویری واقعی از آن منتشر شد که بیش از هر چیزی درباره شارژ آن اطلاعاتی به همراه داشت.

حالا پس از مدت‌ها شایعه پراکنی، امروز شیائومی تایید کرده است که می بند 5 در تاریخ 11 ژوئن یعنی 22 خردادماه معرفی خواهد شد. این تاریخ دقیقا مشابه با زمان رونمایی از می بند 4 شیائومی در سال گذشته است.

بنا به گزارشاتی که تا به امروز شنیده‌ایم، نمایشگر دستبند هوشمند Mi Band 5 بزرگتر از قبل شده و اندازه آن از 0.95 اینچ در می بند 4 به 1.2 اینچ خواهد رسید و حاشیه‌ها هم به مراتب باریک‌تر خواهد شد. علاوه بر شایعات گذشته، حالا یک شایعه جدید و جالب را می‌شنویم. درواقع گفته می‌شود که می بند 5 شیائومی از قابلیت ریموت کنترل برای دوربین بهره می‌برد. به عبارتی به واسطه این قابلیت می‌توانید دوربین گوشی خود را از راه دور کنترل کنید.

قابلیت دیگری که گفته می‌شود در می بند 5 شاهد باشیم، سنسور سنجش اکسیژن خون است. این قابلیت را پیشتر تنها در آنر بند 5 داشتیم و حتی گران قیمت‌ترین ساعت‌های هوشمند هم از این قابلیت بهره نمی‌بردند. حالا اما به نظر می‌رسد که می بند 5 به قابلیت سنجش اکسیژن خون مجهز شود.

پیشنهاد فیسیت: دستبند هوشمند آنر بند 5 رونمایی شد؛ رقیبی جدی برای می بند 4 شیائومی

تصاویر واقعی از می بند 5 شیائومی و طراحی شارژر آن.jpg
اولین تصاویر واقعی از می بند 5 شیائومی -

از جمله دیگر ویژگی‌های می بند 5 می‌توانیم به پشتیبانی از الکسا و NFC، حتی در خارج از چین هم اشاره کنیم. از سوی دیگر می بند 5 شیائومی از 5 حالت ورزشی جدیدِ یوگا، طناب بازی، دوچرخه ثابت، قایق رانی و... هم پشتیبانی خواهد کرد.

تا به اینجا گفته می‌شود که دستبند هوشمند می بند 5 شیائومی با قیمت 28 دلار به فروش خواهد رسید و حالا می‌دانیم که باید در تاریخ 22 خرداد ماه منتظر رونمایی آن باشیم.

با وجود مشخصات جدیدی که دستبند هوشمند Mi Band 5 خواهد داشت، بدون شک عده زیادی منتظر رونمایی از آن هستند. اگر شما هم جز این افراد هستید، چه انتظاراتی از می بند 5 دارید؟ انتظار دارید امسال کدام یک از مشکلات این سری دستبند هوشمند شیائومی برطرف شده باشد؟

لیست خوش قیمت‌ترین دستبندهای هوشمند و ساعت‌های هوشمند

اخبار مرتبط:

راهنمای فارسی کردن می بند 4 شیائومی

بررسی اپل واچ سری 5؛ ساعت هوشمندی فراتر از تصور

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ممد

دوشنبه, 12 خرداد 1399

ایول

پاسخ

ثبت نظر