شیائومی به زودی MIUI 13 را احتمالا همراه با گوشی می میکس ۴ معرفی می‌کند

Untitled-1.jpg

بالاخره خبرهای جدیدی از رابط کاربری MIUI 13 منتشر شد و حالا یکی از مدیران ارشد کمپانی شیائومی می‌گوید که مراحل تست‌های اولیه این رابط کاربری آغاز شده است و به طور غیرمستقیم به انتشار آن در ماه آگوست (مرداد-شهریور) اشاره کرده است. احتمال دارد که این رابط کاربری جدید در ابتدا برای کاربران چینی ارائه شود و مدتی بعد کاربران سراسر دنیا بتوانند آن را دریافت کنند.

هنوز هیچ خبر و جزئیاتی از ویژگی‌های MIUI 13 افشا نشده است و به همین دلیل از امکانات و تغییراتی که اتفاق افتاده کسی با خبر نیست. اگر کمپانی شیائومی روند هر ساله خود را پیش‌ بگیرد و آن‌ها را تکرار کند، این احتمال وجود دارد که تمام گوشی‌های این شرکت که از ۲۰۱۹ به بعد راهی بازار شده‌اند بتوانند این نسخه از رابط کاربری دریافت نمایند. با توجه به اینکه اندروید ۱۲ هنوز در مرحله‌ی بتا قرار دارد، پس MIUI 13 احتمالا مبتنی بر اندروید ۱۱ خواهد بود.

xiaomi 1.jpg
-

این کمپانی چینی در این روزها نیز مشغول ساخت گوشی می میکس 4 است و گفته می‌شود که این گوشی مانند می 11 اولترا یک پرچمدار قدرتمند است. احتمال دارد که در ماه آگوست این گوشی در کنار MIUI 13 رونمایی شود. سری می میکس شیائومی در بین کاربران به دلیل طراحی نوآورانه شهرت بسیاری دارد و اگر گوشی تاشو می میکس قولد را در نظر نگیریم آخرین گوشی این سری در سال 2018 رونمایی و راهی بازار شد.

با توجه به شایعات منتشر شده، می میکس ۴ از دوربین سلفی زیر نمایشگر بهره می‌برد و با قیمت بالاتر نسبت به می ۱۱ اولترا راهی بازار می‌شود. در نهایت باید بگوییم که احتمالا طی هفته‌های آینده جزئیات بیشتری از این گوشی فاش می‌شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر