نمایشگاه MWC 2021 بارسلون حضوری برگزار می‌شود

Untitled-1.jpg

آخرین نمایشگاهی که در حوزه تکنولوژی در دوران قبل از کرونا به صورت حضوری برگزار شد، رویداد CES 2020 بود. قرار بود که در فوریه سال گذشته نیز شاهد نمایشگاه MWC 2020 باشیم که به دلیل اپیدمی کرونا به طور کامل این نمایشگاه تعطیل شد. حالا براساس گفته مدیران انجمن سامانه‌ی جهانی ارتباطات سیار (GSM)قرار است که نمایشگاه‌ MWC در شهر بارسلون امسال به صورت حضوری برگزار شود تا کاربران بتوانند از نمایشگاه MWC 2021 دیدن نمایند.

مدیر این نمایشگاه می‌گوید که برگزاری حضوری این نمایشگاه به مردم کمی امید می‌دهد و این پیام را به مردم سراسر جهان می‌دهد که به زندگی نرمال برخواهیم گشت و از تاثیرات این ویروس به دور خواهیم بود. این نمایشگاه در دو شهر بارسلون و شانگهای برگزار می‌شود. در سال گذشته گفته شد که رویداد MWC قرار است در شهر بارسلون برگزار شود و تاریخ آن نیز از ماه فوریه به 27 ژوئن منتقل شد که مصادف خواهد شد با 7 تیر ماه 1400 که در پیش‌رو داریم، حالا نمایشگاه MWC در شهر شانگهای در حال تدارک است و از هفته آینده کار خود را آغاز خواهد کرد.

در کشور چین واکسیناسیون به صورت گسترده آغاز شده و تا حد زیادی این کشور به حالت عادی باز گشته چرا که مبتلایان این کشور در طول 24 ساعت بسیار کم هستند. به گفته‌ی مدیرعامل انجمن GSM، کشور چین محدودیت‌های زیاد و قابل توجی را اعمال کرده و تا حد زیادی از سیوع بیماری جلوگیری کرده است. گفته می‌شود نمایشگاه MWC شانگهای میزبان حدود ۲۰ هزار بازدیدکننده خواهد بود که برای مقایسه باید بگوییم این رقم در سال ۲۰۱۹ به ۶۰ هزار نفر می‌رسید.

MWC-2021-2.jpg
-

کسانی که بخواهند به صورت حضوری در نمایشگاه MWC 2021 شهر بارسلون حاظر شوند باید از 72 ساعت قبل تست کرونا داده باشند و با نتیجه منفی آزمایش در دست خود می‌توانند اجازه ورود به این رویداد را پیدا کنند. در خود نمایشگاه هم مکان‌هایی برای گرفتن تست کرونا تعبیه خواهد شد. در این نمایشگاه هم به جای حضور بیش از ۱۰۰ هزار نفر، آن‌ها قصد دارند تعداد شرکت‌کنندگان را به حداکثر ۵۰ هزار نفر برسانند.

در حال حاظر در اروپا و بسیاری از کشورها محدودیت‌های زیادی برای سفر وضع کرده‌اند و باید دید که تا تابستان آیا وضع شیوع کرونا بهتر خواهد شد؟ یا که خیر.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر