نقشه نشان: برای مقابله با کرونا نواحی پرتردد عابران پیاده در شهرها را اضافه کردیم

کرونا در نشان

نقشه بومی نشان برای کمک به کاهش شیوع کرونا در کشور، ساعتی پیش نواحی پرتردد عابران پیاده در شهرهای مختلف را در دسترس کاربران قرار داد.

این روزها شیوع کرونا در سراسر جهان و البته ایران، به مهمترین مسئله تبدیل شده است. در این بین نقشه نشان برای کمک به کاهش شیوع این بیماری در کشور، ساعتی پیش یک قابلیت کربردی را به نقشه خود اضافه کرده است.

به واسطه این قابلیت می‌توانید مکان‌هایی که دارای تردد بالای عابرین پیاده هستند را مشاهده کرده و در صورتی که خروج از منزل برای شما ضروری است، این مکان‌ها را از مسیر خود حذف بنمایید. نشان در خصوص این قابلیت جدید چنین توضیح داده است:

تو نسخه‌ی جدید نشان، یک لایه‌ی جدید اضافه کردیم که محل‌های پر تردد رو بهتون نشون می‌ده. البته که این‌روزها هیچ چیز به اندازه‌ی «در خانه ماندن»، به حفظ سلامت‌تون کمک نمی‌کنه. اما اگر واقعن مجبور به خروج از منزل هستید، با استفاده از این لایه می‌تونید از مکان‌های پر تردد دوری کنید. فقط کافیه روی دکمه‌ی لایه‌ها که به نسخه‌ی جدید نشان اضافه شده کلیک کنید و لایه‌ی «نواحی پرتردد پیاده» رو روشن کنید.

-

نواحی پرتردد عابرین پیاده در شهرهای مختلف در نقشه نشان
نواحی پرتردد عابرین پیاده در شهرهای مختلف در نقشه نشان -

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، با فعال کردن نواحی پردد پیاده، مناطقی که طی 24 ساعت گذشته از نظر تعداد عابر پیاده شلوغ بوده‌اند با رنگ بنفش نمایش داده خواهند شد و نواحی رزد و نارنجی هم مناطق پردد حال حاضر را نشان می‌دهند اما مناطق نارنجی رنگ از مناطق رزد رنگ، پرترددتر هستند.

البته پیشتر هم نقشه بلد برای کمک به این شرایط، لیست بیمارستان‌هایی که از بیماران درگیر کرونا مراقبت می‌کنند را به برنامه خود اضافه کرد و حالا هم نوبت به نقشه نشان رسیده است که یک قابلیت کاربردی را در این روزها، ارائه کند.

آیا شما از این سرویس استفاده کرده‌اید؟ نظرات و تجربیات خود در استفاده از این ابزار را با ما و سایر کاربران فیسیت به اشتراک بگذارید.

منبع خبر: نشان


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر