بازی جدید کارمندان سابق Ubisoft و EA در راه است

Armor-Attack.jpg

استودیو KEK Entertainment که توسط توسعه‌دهندگان سابق شرکت EA و یوبی‌سافت تشکیل شده است، بازی علمی-تخیلی جدید خود به نام "Armor Attack" را معرفی کرده‌اند که قرار است در اواخر سال جاری برای دستگاه‌های تلفن همراه و کامپیوتر منتشر شود و پس از آن برای دارندگان کنسول‌ها عرضه خواهد شد.

در بازی Armor Attack، آینده بشریت در دست سه گروه مخالف است که برای کنترل آنچه پس از دهه‌ها جنگ و آشوب از زمین باقی مانده، هستند. بازیکنان در نبرد ماشینها، همراه با شخصی‌سازی و کنترل ابزارهای جنگ از جمله ربات‌ها، تانک‌ها، ماشین‌های چرخ‌دار و غیره، برای کسب پیروزی علیه حریفان خود وارد میدان نبرد خواهند شد. تجربه‌ای هیجان‌انگیز و غیرمنتظره در محیط‌های جذاب، چندین وسیله نقلیه متفاوت که هرکدام ویژگی‌های منحصر به فرد دارند و دیگر ویژگی‌های این بازی، می‌تواند گیم‌پلی جذابی را در اختیار بازیکنان قرار دهد. تریلر این بازی را می‌توانید در پایین مشاهده کنید.

به گفته تیم سازنده، می‌توانید وسیله نقلیه خود را انتخاب و سفارشی‌سازی کنید تا بهترین تجربه را در میدان نبرد داشته باشید. ویژگی‌های مختلف زیادی برای تمام وسیله‌ها وجود دارد که امکانات جدیدی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. نقشه جاسوسی، سپر انرژی که می‌تواند از شما و هم تیمی‌های شما مراقبت کند، بمب آتش‌زا و... در اختیار بازیکنان قرار دارد که هر کدام تجربه و سبک کاملاً جدید به بازیکنان ارائه می‌دهد.

سیستم مبارزه ماشین‌های نبرد را می‌توان برای اهداف خاص، شخصی‌سازی کرد و از ترکیب‌های دلخواه قابلیت‌ها، ارتقاء‌ها، اسلحه‌ها و سیستم‌های استعداد برای ایجاد تاکتیک‌های متنوع استفاده کنید. همچنین اعلام شده است که سه کلاس مختلف برای بازی وجود دارد: دفاع، حمله و بهره‌برداری از محیط جنگ که به زودی ویژگی‌های هر کلاس توسط استودیو سازنده اعلام خواهد شد.

هر کدام از نقشه‌های موجود در بازی، مکانیک خاص خود را دارد و مدام در حال عوض شدن است. تغییراتی که در نقشه‌ها ایجاد می‌شود، می‌تواند شامل به وجود آمدن یک محیط برای ایجاد برتری به یک تیم یا اضافه شدن یک باس فایت که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود، باشد. هرکدام از تغییرات می‌تواند نتیجه جنگ را تغییر دهد.

به گفته تیم سازنده، این عنوان از قابلیت کراس‌پلی استفاده خواهد کرد و بازیکنان می‌توانند در تمام دستگاه‌ها با دوستان خود به تجربه بازی بپردازند.

هرچند که اطلاعات زیادی راجع به این بازی منتشر نشده اما به نظر می‌رسد که بازی موفقی خواهد شد و به دلیل انتشار آن برای دستگاه‌های موبایلی، می‌تواند باعث جذب تعداد زیادی از بازیکنان شود. آیا شما هم به تجربه این بازی می‌پردازید؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mp1st.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر