هزاران نفر از سامسونگ می‌خواهند در نیمه اول ۲۰۲۲ از نسل جدید گلکسی نوت رونمایی کند

Untitled-1.jpg

بیشتر از 15 هزار کاربر و دوستدار سامسونگ با امضا دادخواستی از اسن کمپانی خواستار شدند که نسل جدید سری نوت سامسونگ در نیمه اول سال 2022 رونمایی و به بازار عرضه شود.

تقریبا یک ده است که کمپانی سامسونگ با برند سری نوت در بازار پرچمداران قدرت‌نمایی می‌کند و طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کرده است؛ اما امسال این کمپانی نسل جدید این پرچمدار را رونمایی نکرد تا کاربران زیادی را از این موضوع ناراحت کند. گوشی‌های نوت طرفداران پروپاقرص زیادی دارند و معمولا این افراد به سراغ گوشی‌های جدید نمی‌روند.

کمپانی سامسونگ اعلام کرده که امسال از نسل جدید گلکسی نوت رونمایی نخواهد کرد و بجای آن روی گوشی‌های تاشو تمرکز می‌کند و البته قلم S Pen را به دستگاه‌های بیشتری می‌آورد. حتی این شرکت به دنبال پشتیبانی از قلم S Pen در گلکسی S21 اولترا رفته و حالا باید منتظر پشتیبانی گلکسی زد فولد ۳ از این قلم باشیم، دستگاهی که ۲۰ مرداد رسما معرفی می‌شود.

galaxynotecover_h2xp.960.jpg
-

به همین دلیل طرفداران سری نوت با امضای دادخواستی آنلاین از سامسونگ می‌خواهند که این گوشی‌ها را به بازار برگرداند. آن‌ها خواستار رونمایی از چنین محصولی در نیمه اول ۲۰۲۲ هستند، اما رونمایی از سری نوت جدید در چنین تاریخی برای کره‌ای‌ها ممکن نیست.

سامسونگ در نیمه اول سال از نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی S رونمایی می‌کند و در نیمه دوم سال نوبت به سری نوت می‌رسد. بنابراین اگر کره‌ای‌ها بخواهند به درخواست کاربران پاسخ مثبت دهند، باید بجای گلکسی S22 از نسل جدید گوشی نوت در نیمه اول ۲۰۲۲ رونمایی کنند.

این احتمال وجود دارد که در نیمه دوم ۲۰۲۲ سامسونگ از نسل جدید گلکسی نوت رونمایی کند تا علاقه‌مندان به این محصولات را خوشحال کند. البته در صورتی که کاربران از قلم S Pen برای گلکسی زد فولد ۳ استقبال کنند و البته این قلم توسط تمام گوشی‌های سری گلکسی S22 پشتیبانی شود، شاید کره‌ای‌ها دیگر برنامه تولید گلکسی نوت جدید را دنبال نکنند. زمان همه چیز را مشخص می‌کند، اما طرفداران گلکسی نوت منتظر رونمایی از نسل جدیدش هستند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: techradar

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر