نوکیا G300 با قیمت ۲۰۰ دلاری رونمایی شد

Untitled-1.jpg

کمپانی نوکیا هنوز به صورت لاک‌پشتی به کار خود ادامه می‌دهد و ساعاتی پیش شرکت HMD Global از گوشی ۵G نوکیا G300 رونمایی کرد که با صفحه‌نمایش 6.5 اینچی ارائه خواهد شد که رزولوشن 720p دارد و قیمت آن 200 دلار است.

اطراف این نمایشگر حاشیه‌های زیاد و ضخیمی دیده می‌شود که در بالای آن نیز دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جایگاه قطره‌ای شکل قرار گرفته است. حسگر اثرانگشت در کنار دستگاه تعبیه شده و کاربران از قابلیت تشخیص چهره نیز استفاده خواهند کرد. قلب تپنده‌ی این گوشی چیپست اسنپدراگون ۴۸۰ است که از مودم ۵G بهره می‌برد. پردازنده‌ی این چیپست از ۲ هسته‌ی A76 با سرعت ۲ گیگاهرتز و ۶ هسته‌ی A55 با سرعت ۱٫۸ گیگاهرتز تشکیل شده است.

Nokia-G300-2.jpg
-

این دستگاه با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد که با کارت حافظه، می‌توان این بخش را افزایش داد. در رابطه با نسخه‌ی سیستم‌عامل هم باید بگوییم که گوشی نوکیا G300 همراه با اندروید ۱۱ راهی بازار می‌شود. در پنل پشتی این گوشی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شوند. از بین قابلیت‌های دوربین می‌توانیم به حالت شب و لرزشگیر دیجیتال اشاره کنیم.

منبع تغذیه این دستگاه، یک باتری 4470 میلی‌آمپر ساعتی است که وظیفه تامین نیرو این دستگاه را دارد و از سرعت شارژ ۱۸ وات نیز پشتیبانی می‌کند. قیمت این دستگاه 200 دلار است که براساس قابلیت‌های ارائه شده در رده گوشی‌های اقتصادی، انتخاب مناسبی است. این شرکت تاریخ عرضه این دستگاه را 19 اکتبر اعلام کرده که راهی بازار آمریکا خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر