به نظر می‌رسد که ناتینگ فون 2 افزایش قیمت عجیب و قریبی خواهد داشت

jkhjlhk.JPG

شرکت ناتینگ با عرضه ناتینگ فون ۱، موفقیت نسبتاً خوبی را تجربه کرده است. حالا این شرکت به دنبال تکرار این موفقیت با نسل بعدی این گوشی است.

با تجربه موفق گوشی ناتینگ فون ۱ و طراحی منحصر به فرد بخش پشتی آن، شرکت ناتینگ تصمیم گرفته است تا نسل دوم این گوشی را با نام ناتینگ فون ۲، احتمالاً در تاریخ ۱۱ جولای (۲۰ تیر) برای بازارهای اروپا معرفی کند.

به نظر می‌رسد ناتینگ فون ۲، بر خلاف نسل اول که از پردازنده سری ۷ اسنپدراگون استفاده می‌کرد، از پردازنده سری ۸ اسنپدراگون استفاده خواهد کرد. همچنین، براساس گزارشی که توسط یک نشریه فرانسوی منتشر شده است، به نظر می‌رسد این گوشی با قیمتی بیشتر از نسل گذشته عرضه خواهد شد.

nothing-phone-2-647de958896c1bcf59b7d89e.webp
-

براساس گزارش منتشر شده توسط یک نشریه فرانسوی، ناتینگ فون ۲ با پیکربندی ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، قیمتی معادل ۷۲۹ یورو خواهد داشت. در صورت نیاز به افزایش حافظه، نسخه ۵۱۲ گیگابایتی با ۱۲ گیگابایت رم را می‌توانید با قیمتی معادل ۸۴۹ یورو تهیه کنید. در مقابل، ناتینگ فون ۱ با پیکربندی ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت رم در زمان عرضه، قیمتی معادل ۴۶۹ یورو داشت. ناتینگ فون ۲ همچنان به‌صورت دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

nothing-phone-2-renders-4-1-64941d994816f32fe72e4417.webp
-

اطلاعات مشخصات ناتینگ فون ۲ نیز در این گزارش ذکر شده است. انتظار می‌رود این گوشی از صفحه نمایش FHD+ ۶.۷ اینچی امولد با نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز استفاده کند و همچنین مانند نسل قبلی، از سنسور اثر انگشت زیر صفحه استفاده خواهد کرد. ناتینگ فون ۲ با پوسته‌ی اختصاصی Nothing OS ۲.۰ برپایه‌ی اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد و دریافت به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری به مدت ۳ سال و بهره‌مندی از وصله‌های امنیتی تا ۴ سال را فراهم خواهد کرد.

احتمالاً، قلب تپنده‌ی این گوشی پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ خواهد بود و از باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد. هرچند، جزئیات درباره سرعت شارژ هنوز منتشر نشده است. ناتینگ در این گوشی از رم LPDDR5 و همچنین حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS ۳.۱ استفاده خواهد کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: indiatoday

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر