وان پلاس بادز پرو با قابلیت حذف نویز و دوام باتری 38 ساعتی معرفی شد

Untitled-1.jpg

کمپانی وان پلاس از جدیدترین هدفون بی‌سیم خود با نام وان پلاس بادز پرو با باتری قوی و فناوری پیشرفته حذف نویز صدای اطراف رونمایی کرد.

کمپانی وان پلاس زمانی که از گوشی جدید خود یعنی وان پلاس نورد 2 رونمایی کرد در کنار آن از این هدفون بی‌سیم نیز پرده برداشت. وان پلاس بادز پرو در کنار قابلیت حذف نویز از طراحی زیبایی نیز بهره می‌برد که کاربران را جذب خود می‌کند. بر روی این هدفون سه میکروفون قرار گرفته است که صداهای اطراف تا اندازه ۴۰ دسی‌بل را شناسایی و حذف می‌کند تا صدای واضح‌تری منتقل شود. وان پلاس بادز پرو با رنگ‌های سفید و مشکی تولید شده است.

طراحی این هدفون بی‌سیم وان‌پلاس بسیار جذاب است که کاربران زیادی را علاقه‌مند به خرید کرده. ساقه‌های این هدفون فلزی و براق بوده و قسمت بالایی آن مات است. وان پلاس بادز پرو به درایورهای 11 میلی‌متری مجهز شده و از فناوری دالبی پشتیبانی می‌کند. این هدفون توسط بلوتوث 5.2 به دستگاه دیگر متصل می‌گردد و طبق ادعای وان پلاس دارای تاخیر ۹۴ میلی‌ثانیه‌ای خواهد بود.

وان_پلاس بادز (2).jpg
-

بدون فعال بودن قابلیت حذف نویز، از هدفون وان پلاس بادز پرو می‌توان تا 10 ساعت استفاده کرد؛ پس از آن با کمک جعبه شارژ هدفون 33 ساعت دیگر به این زمان اضافه می‌شود. هدفون وان پلاس با کمک درگاه USB-C یا شارژ بی‌سیم Qi شارژ شده و در برابر گرد‌ و‌غبار مقاوم است.

وان پلاس بادز پرو از تاریخ 25 آگوست (۳ شهریور ماه) داخل اروپا با قیمت 150 یورو به فروش خواهد رسید؛ در حالی که خریداران در ایالات متحده و کانادا باید تا اول سپتامبر صبر کرده و برای خرید آن هم مبلغ 150 دلار پرداخت می‌کنند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر