دی ال سی PHANTOM LIBERTY به فروش 5 میلیون کپی دست پیدا کرده است

phantom-liberty-sales-scaled.jpg

تنها دی ال سی بازی Cyberpunk 2077 به نام Phantom Liberty توانست موفقیت بالایی را به همراه داشته باشد و به فروش 5 میلیون نسخه دست پیدا کند. این خبر که توسط استودیو سازنده یعنی CD Projekt Red اعلام شد، نشان دهنده محبوبیت بالای این بازی بین بازیکنان است و بسیاری از طرفداران، لقب "بهترین دی ال سی ساخته شده" را برای این عنوان در نظر گرفته‌اند.

هنگام عرضه بازی سایبرپانک 2077، به دلیل خام و بی‌کیفیت بودن بازی با نظر منفی زیادی از طرف بازیکنان و منتقدان روبه‌رو شد اما تیم سازنده به این عنوان امیدوار بود و همراه با بهبود بازی، سعی در ارائه بهترین تجربه به کاربران خود بودند. ساخت و انتشار پچ 2.0 نیز در همین راستا اجرا شد و توانست ظاهر کلی بازی را تغییر دهد و کیفیتی که بازیکنان از این بازی انتظار داشتند را برآورده کند.

اقدامات انجام شده در این بازی به قدری خوب و مفید بود که تیم توسعه به بازیکنان قدیمی خود توصیه کردند تا به تجربه دوباره بازی بپردازند. در پی اقدامات برای بهبود این بازی، اولین دی ال سی این بازی نیز منتشر شد و نظر طرفداران را به خود جلب کرد. این بازی در مراسم گیم اواردز 2023 توانست جایزه "بهترین بازی در حال پیشرفت" و دی ال سی این بازی در مراسم 2023 Golden Joystick Awards، جایزه "بهترین تریلر" و "بهترین بسته‌الحاقی" را دریافت کند.

این بسته الحاقی توانست ساعت‌ها محتوای جدید را به همراه اسلحه، شخصیت، لباس و داستانی جدید را به کاربران خود ارائه دهد. همانطور که حضور کیانو ریوز نظر بسیاری از بازیکنان را به نسخه اصلی این بازی جلب کرد، ادریس البا نیز در این دی ال سی به نقش آفرینی پرداخته که باعث جلب توجه عده زیادی از دوست‌داران این شخصیت شده است.

طبق آخرین پیام منتشر شده توسط سی دی پراجکت، دی ال سی این بازی به فروش 5 میلیون کپی دست پیدا کرده است اما به نظر می‌رسد که این بازی به پایان راه خود نزدیک می‌شود چراکه توسط استودیو CD Projekt Red اعلام کرده که قصد دارند تمرکز اصلی خود را بر روی توسعه عناوین جدید مانند نسخه جدید ویچر یا دنباله بازی سایبرپانک قرار دهند. همچنین شایعاتی در رابطه با فروش این استودیو اعلام شده بود اما تمام شایعات توسط مدیرعامل این استودیو پایان داده شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: insider-gaming.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر