در ریمیک سایلنت هیل 2 به عنوان Pyramid Head بازی کنید!

Untitled-1.jpg

طبق اطلاعات درج شده در فروشگاه BestBuy، نشان می‌دهد که بازی سایلنت‌ هیل 2 ریمیک، دارای داستانی پیش‌زمینه برای کاراکتر محبوب این بازی یعنی Pyramid Head است. بخشی از این بازی، شامل داستان سرگذشت شخصیت کله هرمی است که برای تجربه داستان، به عنوان خود شخصیت وارد بازی می‌شوید و بخشی از داستان بازی را به عنوان کله هرمی تجربه می‌کنید که این قابلیت طرفداران را بسیار نگران کرده و با نقدهای منفی زیادی روبه‌رو شده است.

با این حال، نحوه انجام این کار بسیار مبهم است و توضیحات اضافی راجع به این مسئله داده نشده. در سایت فروشگاهی BestBuy، نوشته شده که شخصیت محبوب این بازی یعنی کله هرمی، همراه با یک بخش داستانی ویژه برای طرفداران عرضه خواهد شد. بنابراین، علاوه‌‌ بر روایت داستان گذشته این شخصیت، می‌توانیم به عنوان او بخشی از بازی را پیش ببریم. این اقدام شرکت، بعضی از طرفداران و بازیکنان را نگران کرده و بسیاری از آن‌ها معتقد هستند که این اقدام، یک اشتباه بزرگ است.

پیاده‌کردن این ایده در حالی که به طرح اصلی این شخصیت ضربه وارد نشود، کار سختی خواهد بود. هرچند که توضیحاتی اضافه راجع به این قابلیت داده نشده و ممکن است که تجربه داستان کله هرمی، به نحوه‌ای که ما تصور می‌کنیم نباشد اما با توجه به توضیحات، احتمال تجربه بازی با این شخصیت بسیار زیاد است. بازیکنان که از این تصمیم ناراحت و عصبی شده‌اند، نظرات خود را به صورت واضح در رابطه با این ویژگی بیان کرده و بعضی از بازیکنان شروع به تمسخر این ایده در پلتفرم‌های مختلف کرده‌اند.

طراح اصلی شخصیت کله هرمی، ماساهیرو ایتو، در سال گذشته نظر خود را راجع به محبوبیت بیش از حد این شخصیت بیان کرد و گفت که ای کاش این شخصیت را خلق نکرده بودم! بنابراین ممکن است از این ایده پشتیبانی نکند و طرفدار این تصمیم سازندگان ریمیک سایلنت هیل 2 نباشد.

سری سایلنت هیل، یکی از بهترین فرنچایز بازی‌های ترسناک در جهان بود اما پس از کمی فاصله گرفتن از صنعت گیم، این سری بازی فوق‌العاده با وجود طرفداران بی‌شمار خود، هرگز نتوانست مجموعه را احیا کند. اولین بازی این مجموعه پس از سال‌ها، بازی موبایلی Silent Hill: Ascension بود که یک شکست به تمام معنا بود. در این بازی (اگر بتوان اسمش را بازی گذاشت)، بازیکنان با کمک یکدیگر حرکت بعدی داستان را رقم می‌زنند و برای تمام اتفاق‌هایی که در این بازی رخ می‌دهد، رای‌گیری می‌کنند. البته اگر برای این بازی هزینه کنید، رای شما ارزش بالاتری نسبت به دیگر بازیکنان خواهد داشت! همچنین یک بخش چت به صورت زنده نیز وجود دارد که طرفداران می‌توانند به صورت زنده بازی شما را تماشا کنند و درباره آن صحبت کنند. ظاهرا هیچ‌گونه فیلتری در رابطه با حرف‌های صورت گرفته در این بخش وجود ندارد و کسانی که در این چت حضور دارند، می‌توانند هر کلمه‌ای که خواستند را بنویسند و تنها چند کلمه جزئی توسط این بازی بلاک می‌شود که شامل "کلاهبرداری"، "هیدیو کوجیما" یا کلماتی که به نحوی باعث ایراد گرفتن از استودیو کونامی است می‌شود.

امیدواریم که بازی سایلنت هیل 2 بتواند این مجموعه را به روزهای اوج خود برگرداند و خاطره بازی Silent Hill: Ascension را از ذهن طرفداران خود پاک کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر