نارضایتی پلیرها از طراحی شخصیت Tremor در مورتال کامبت 1

Untitled-1.jpg

شخصیت Tremor یکی از نینجاهای بازی است که اغلب نادیده گرفته می‌شود. دلیل این موضوع ضعف این شخصیت نسبت به دیگر شخصیت‌های بازی مانند اسکورپین و ساب‌زیرو بود به همین دلیل این شخصیت حتی در بازی Mortal Kombat: Armageddon که تمام شخصیت‌های مورتال کامبت در آن حضور داشتند، وجود نداشت به همین دلیل حضور او در بازی Mortal Kombat 1 باعث تعجب بازیکنان شد.

پس از چندین سال انتظار بالاخره شرکت سازنده این بازی تصمیم به اضافه‌کردن شخصیت Tremor گرفتند و یک ظاهر جدید برای او طراحی کردند اما با وجود نمایش چند ثانیه او در تیزر معرفی شخصیت Omni-Man، طرفداران بسیار از طراحی جدید او ناامید شدند. این شخصیت قرار است در بخش Kameo (قابلیت تیم شدن دوتا از شخصیت‌ها در یک مبارزه) وجود داشته باشد. بازیکنان و طرفداران سری Mortal Kombat نظرات متفاوتی راجع به این شخصیت دارند اما همه آن‌ها از ظاهر جدید او ناراضی هستند و نسبت به طراحی آن در بازی Mortal Kombat X پسرفت زیادی داشته است.

Tremor.jpg
-

این شخصیت برای اولین بار در Mortal Kombat: Special Forces معرفی شد و حتی به عنوان یک DLC برای بازی Mortal Kombat X منتشر و در دسترس کاربران قرار گرفت. در داستان این شخصیت آمده است که یکی از نیروهای قبیله اژدهای سیاه تحت فرمان Kano بود که وظیفه نگهبانی پورتال منتهی به Outworld را داراست اما در نهایت توسط Jax شکست می‌خورد.

از نظر طرفداران، ظاهر او به دلیل استفاده از دو تخته سنگ به جای دست‌های معمولی کمی شکل نامناسبی به شخصیت داده و فرم انسانی و استفاده از سنگ به جای زره را نسبت به طراحی جدید ترجیح می‌دهند.

در مورد طراحی ظاهری کاراکتر Tremor، نسخه Mortal Kombat X نسبت به بازی Mortal Kombat 1 برتری دارد و حتی کسانی که از ظاهر جدید او پشتیبانی می‌کنند، طراحی قدیم او را بهتر می‌دانند.

شخصیت Omni-Man در ماه نوامبر (ماه آبان) به بازی اضافه می‌شود و تبدیل به اولین مهمان این بازی می‌شود و در کنار او شخصیت Tremor نیز اضافه می‌شود. ظاهرا هر زمان که یک مهمان معرفی می‌شود یک شخصیت نیز به عنوان Kameo معرفی می‌شود. اطلاعات اضافه‌ای راجع به زمان انتشار این دو شخصیت داده نشده و باید منتظر اطلاعات بعدی از طرف شرکت NetherRealm باشیم.

به نظر شما به دلیل شکایت‌های بازیکنان طراحی شخصیت Tremor، قبل از انتشار تغییر می‌کند یا بی توجه به خواسته کاربران این شخصیت را منتشر می‌کند؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر