احتمالاً سونی از اشتراک‌گذاری اطلاعات پلی‌استیشن ۶ با اکتیویژن بلیزارد خودداری خواهد کرد

اتلانلتعماعت.JPG

در صورت انعقاد قرارداد مایکروسافت با اکتیویژن بلیزارد، احتمالاً سونی از به اشتراک گذاشتن اطلاعات پلی‌استیشن ۶ با این شرکت بازی‌ساز جلوگیری کند.

با توجه به بیانیه‌ای که جیم رایان در ابتدای سال جاری ارائه داد، در صورتی که مایکروسافت سرانجام اکتیویژن بلیزارد را خریداری کند، سونی اطلاعات مربوط به ویژگی‌های پلی‌استیشن ۶ را با اکتیویژن بلیزارد به اشتراک نخواهد گذاشت.

مدیر عامل واحد سرگرمی‌های سونی در ماه آوریل اعلام کرد که حتی اگر برخی از بازی‌های اکتیویژن بلیزارد پس از انجام قرارداد با مایکروسافت بر روی پلی‌استیشن منتشر شوند، شرکت بازی‌ساز اطلاعات مربوط به قابلیت‌های پلی‌استیشن ۶ را دریافت نخواهد کرد؛ زیرا انگیزه کمتری برای توسعه بازی‌های خود با استفاده از ویژگی‌های منحصربه‌فرد کنسول‌های سونی خواهد داشت. جیم رایان بیان کرد که پس از انجام معامله مذکور، تمرکز اصلی اکتیویژن بلیزارد بر روی بهینه‌سازی بازی‌های خود برای ایکس باکس خواهد بود.

به نظر می‌رسد جیم رایان هنوز موقعیت خود را درباره معامله مایکروسافت و اکتیویژن بلیزارد تغییر نداده است؛ از این رو، واحد سرگرمی‌های سونی ممکن است حتی در صورتی که ناشر علاقه‌مند به انتشار عناوینی مانند نسخه آینده Call of Duty برای پلی‌استیشن ۶ باشد، از انجام این کار جلوگیری کند.

در حال حاضر نمی‌توانیم بگوییم آیا مایکروسافت قصد تکمیل خرید اکتیویژن بلیزارد را دارد یا خیر. هرچند نهادهای نظارتی در مناطق مختلف از جمله اروپا و کره‌ی جنوبی با این طرح موافقت کرده‌اند، اما کشورهایی مانند بریتانیا با آن مخالف هستند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر