ریلمی 7i معرفی شد؛ میان رده ای با طراحی زیبا

Untitled-1.jpg

ریلمی توانسته است با ارائه موبایل‌های میان‌رده تا به امروز عملکرد خوبی در بازار به نمایش بگذارد و با مشخصات فنی مناسب در کنار قیمت‌های بسیار خوب باعث فروش افزایشی این دستگاه‌ها شده است و توانسته برای خود در بازار اسم و رسمی دست‌وپا کند. امروز نیز این شکرت از ریلمی 7i رونمایی کرده است که یکی از جدیدترین میان‌رده‌های این شرکت با مشخصات فنی قابل قبول، طراحی زیبا و کاربر پسند عرضه شده است.

ریلمی توانسته است با ارائه موبایل‌های میان‌رده تا به امروز عملکرد خوبی در بازار به نمایش بگذارد و با مشخصات فنی مناسب در کنار قیمت‌های بسیار خوب باعث فروش افزایشی این دستگاه‌ها شده است و توانسته برای خود در بازار اسم و رسمی دست‌وپا کند. امروز نیز این شکرت از ریلمی 7i رونمایی کرده است که یکی از جدیدترین میان‌رده‌های این شرکت با مشخصات فنی قابل قبول، طراحی زیبا و کاربر پسند عرضه شده است. با فیسیت همراه باشید تا این گوشی را به شما معرفی کنیم.

مشخصات فنی ریلمی 7i

ریلمی برای این میان‌رده یک طراحی ویژه و کاربر پسند در نظر گرفته است. این دستگاه از نمایشگر 6.5 اینچیIPS LCD با رزولوشن HD پلاس بهره می‌برد که با نرخ رفرش‌ریت 90 هرتزی ارائه خواهد شد. حفره‌ی کوچک بالای نمایشگر که در آن دوربین سلفی جای گرفته است کمک بسیار زیادی به زیبایی این میان‌رده کرده است.

gsmarena_005-78.jpg
-

در این ناچ دایره‌ای شکل که در بالا و گوشه سمت چپ صفحه نمایش قرار گرفته است شاهد دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هستیم و اما در پنل پشتی این میان‌رده یک دوربین چهارگانه L مانند در قسمت مستطیلی شکل جای گرفته‌اند.

سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به عنوان لنز اصلی، در کنار سنسور 8 مگاپیکسلی فوق‌ عریض، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق، دوربین اصلی ریلمی 7i را تشکیل خواهند داد.

در بخش پردازنده که به عنوان قلب تپنده این دستگاه است، تراشه اسنپدراگون 662 ایفای نقش می‌کند که با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی همراه شده و مشخصات سخت افزاری این دستگاه را تشکیل می‌دهند.

realme-7i-1600345398.jpg
-

این میان‌رده ریلمی از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تامین نیرو خواهد کرد و خود این باتری از شارژر 18 واتی سریع نیروی خود را تامین خواهد کرد. با توجه به میزان ظرفیت باتری در نظر گرفته شده، نوید طول عمر مفید خوب و قابل قبولی را برای این گوشی هوشمند میان رده داده می‌شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: livemint

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

محمد کمالی

جمعه, 04 مهر 1399

به این میگین طراحی زیبا؟
nokia 3.4 پایین رده با بهترین طراحیه

پاسخ

ثبت نظر