شرکت ریلمی فروش 200 میلیون گوشی هوشمند را جشن می‌گیرد

realmi.jpg

اِسکای لی، بنیان‌گذار شرکت ریلمی (Realme)، اعلام کرد که در کمتر از پنج سال، توانسته است 200 میلیون نسخه از گوشی‌های هوشمند خود را به فروش برساند. با یک محاسبه سریع، می‌توان دید که این رقم برابر با فروش بیش از 40 میلیون دستگاه گوشی همراه در سال است، البته با توجه به فروش نسبتاً کند در سال اول شرکت.

سفر شرکت ریلمی در تاریخ ماه مه سال 2018، زمانی که اوپو (Oppo) گوشی هوشمند ریلمی 1 را عرضه کرد، آغاز شد. پس از آن، این برند به روش نیمه مستقل، به حیات خود در بازار گوشی‌های هوشمند ادامه داد و امروز، یک نقطه عطف بزرگ را به ثبت رسانده است.

دلیل فروش فوق‌العاده گوشی‌های ریلمی چیست؟ گوشی‌های همراه ریلمی به دلیل دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای با ویژگی‌هایی که بسیار بالاتر از ارزش تمام شده‌اند، مورد توجه زیادی قرار گرفته‌اند. در حال حاضر، یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های گوشی همراه در بازار، Realme 11 Pro است. این گوشی هوشمند با طراحی منحصر به فرد، صفحه نمایش دوست‌داشتنی، و شارژ فوق‌العاده سریع، با قیمت کمتر از 300 یورو به فروش می‌رسد.

ریلمی

قیمت گوشی Realme 11 Pro:

- نسخه 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت، قیمت: 645.00 دلار در آمازون

- نسخه 256 گیگابایت رم 8 گیگابایت، قیمت: 645.00 دلار در آمازون

گوشی‌های 11 Pro، آخرین محصول در سری شماره‌های بسیار محبوب است که در آن مشتریان همیشه مدل Pro را ترجیح داده‌اند. با این حال، این شرکت همچنین گوشی‌های پرچمدار و قدرتمندی را به بازار عرضه می‌کند. بنابراین، ما انتظار داریم که گوشی‌های GT5 Pro در آینده، با استفاده از چیپست Snapdragon 8 Gen 3 و با نوید "عصر جدید تصویربرداری در نور کم" به لطف سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX890 پشت یک لنز تله‌فوتو پریسکوپ، طرفداران را شگفت‌زده کنند.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر