گوشی‌های سری ریلمی ۹ به دلیل کمبود تراشه سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند

Untitled-1.jpg

کمپانی ریلمی اولین شرکتی بود که سنت‌شکنی کرد و در سال دو سری از محصولات خود را راهی بازار کرد به عنوان مثال از سال 2018 این شرکت ریلمی 1 و 2 را راهی بازار کرد و و در سال ۲۰۱۹ نوبت به سری ریلمی ۳ و ۵ رسید و سال گذشته هم گوشی‌های سری ریلمی ۶ و ۷ معرفی شدند. همین چند ماه پیش بود که شاهد ریلمی 8 بودیم. کاربران بسیاری فکر می‌کردند که مانند گذشته در سال جاری شاهد معرفی ریلمی 9 خواهیم بود.

سخنگوی کمپانی ریلمی، گفته است که امسال به دلیل کمبود جهانی تراشه ریلمی 9 معرفی نخواهد شد. ظاهرا این کمپانی توانسته با رایزنی‌های بسیار این مشکل کمبود تراشه خود برای سال 2022 حل کند؛ البته در این میان شرکت ریلمی باقی گوشی‌های برنامه‌ریزی شده برای ۲۰۲۱ را عرضه خواهد کرد.

این گوشی‌های ریلمی با وجود قیمت پایین، از امکانات جذابی بهره می‌برند و عدم عرضه‌ی سری ریلمی ۹ منجر به کاهش حق انتخاب کاربران در این بازار می‌شود. اما خوشبختانه به لطف وجود گوشی‌هایی مانند سری ریلمی ۸، خانواده‌ی ردمی نوت و گوشی‌های گلکسی A و گلکسی M سامسونگ، کاربران برای خرید گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی جذاب به گزینه‌های متعددی دسترسی دارند.

ریلمی تنها شرکتی نیست که به دلیل کمبود جهانی تراشه با مشکل مواجه شده و در این زمینه مثلا می‌توانیم به سامسونگ اشاره کنیم که به همین دلیل، عرضه‌ی گلکسی S21 فن ادیشن را ماه‌ها به تعویق انداخته است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Android Authority

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر