فروش خانواده ردمی نوت 8 از 30 میلیون گذشت

ردمی نوت 8.jpg

خانواده گوشی‌های ردمی نوت 8 تنها در مدت 5 ماه به فروش 30 میلیونی رسیده است. اما ردمی نوت 9 در راه است و طرفداران منتظر این گوشی هستند.

بدون شک شما هم ردمی، زیربرند اقتصادی شیائومی را می‌شناسید. این برند با تولید گوشی‌های هوشمند باکیفیت و در عین حال خوش قیمت، در سراسر جهان محبوبیت ویژه‌ای بدست آورده است. حالا باید بگوییم که گوشی‌های سری ردمی نوت 8 که شامل ردمی نوت 8 و 8T و ردمی نوت 8 پرو می‌شود، حالا مرز 30 میلیون فروش را در سراسر دنیا رد کرده است. ضمنا این گوشی‌ها جز 10 گوشی پرفروش در سه ماهه آخر سال 2019 هم بوده‌اند.

مدیرعامل ردمی، لو ویبینگ این خبر را منتشر کرده است و توضیح داده است که 1 میلیون از این گوشی‌ها تنها در مدت یک ماه به فروش رفته‌اند. در ماه بعد هم که این گوشی‌ها عرضه جهانی شدند، فروششان در یک ماه 5 میلیون دستگاه بوده است و تنها در مدت 3 ماه، خانواده ردمی نوت 8 توانستند به نقطه فروش 10 میلیون دستگاه برسند. این روند ادامه یافت تا در مدت 5 ماه، فروش 20 میلیون از این خانواده رقم خورد.

پرفروشترین گوشی‌های سه ماهه آخر 2019
پرفروشترین گوشی‌های سه ماهه آخر 2019 -

آغاز معرفی خانواده ردمی نوت 8، از 29 آگوست 2019 و با گوشی ردمی نوت 8 پرو بود که اولین گوشی هوشمند با دوربین 64 مگاپیکسلی در جهان بود. البته باید بگوییم که این گوشی تا ماه سپتامبر برای فروش در دسترس کاربران قرار نگرفت. اما از آن تاریخ به بعد شیائومی شاهد فروش 120 هزار دستگاه از این گوشی‌ها به صورت روزانه بود.

البته این تعداد به مرور در حال کم شدن است اما اصلا عجیب نیست زیرا ردمی نوت 9، مدل جدید این خانواده در راه است و بدون شک عده زیادی منتظر رونمایی و عرضه آن هستند.

در طی سال‌های اخیر به نظر می‌رسد که شیائومی با عرضه گوشی‌های خوش قیمت و با کیفیت، توانسته است دید مردم نسبت به گوشی‌ها را تغییر دهد و عده زیادی را به جمع طرفداران خود اضافه کند. همین تغییر باعث شده تا کمپانی‌های دیگر هم مجبور بشوند با این جریان شده و قیمت گوشی‌ها را با وجود کیفیتشان کاهش دهند. از جمله این گوشی‌ها می‌توانیم به گوشی‌های سری A سامسونگ مانند گلکسی A10، گلکسی A20، گلکسی A50 و... و گوشی آیفون SE2020 اشاره کنیم که با قیمت 399 دلاری معرفی شده است. نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا برند ردمی و شیائومی توانسته است نظر شما را جلب کند؟

اخبار مرتبط:

راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2020

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر