ماکت آیفون ۱۳ پرو مکس از کاهش ابعاد برش نمایشگر خبر می‌دهد

Untitled-1.jpg

تصاویری از ماکت آیفون 13 پرو مکس در این روزها توسط رسانه‌های مختلف منتشر می‌شود که از طراحی مشابه آیفون 12 حکایت دارد، با این حال شاهد تغییرات در کوچک شدن برش نمایشگر یا ناچ شاهد هستیم.

از مدت‌ها پیش شایعه‌های زیادی در رابطه با کوچک شدن بریدگی بالای نمایشگر پرچمدارهای آینده اپل منتشر می‌شود و علاوه بر این در رابطه با جابجایی محل قرارگیری اسپیکر مکالمه نیز صحبت‌هایی شده است. در ماکت آیفون 13 پرو مکس که منتشر شده نیز این تغییرات به چشم می‌آید.

این دستگاه یا همان ماکت در چین تولید و توسط یک کانال یوتیوب به نام «Unbox Therapy» منتشر شده است. این کانال مدعی شده که این ماکت بهترین نمونه از نسل بعدی آیفون محسوب می‌شود. البته این ماکت کار نمی‌کند، اما انتظار داریم که طراحی و حس مشابه با نمونه نهایی داشته باشد.

این ماکت از بریدگی کوچک‌تری نسبت به آیفون 12 پرو مکس بهره می‌برد و تغییر دیگر آن، اسپیکر مکالمه‌اش است که به لبه بالایی پنل جلویی انتقال داده شده تا قطعات ناچ بتوانند در بخش میانی جای بگیرند. با کوچک‌تر شدن فضای ناچ کاربران بهتر می‌توانند از فضای نمایشگر بهره ببرند.

iphone-13-pro-max-dummy-3.jpg
-

بریدگی که برای آیفون 12 پرو در بخش ناچ برای آن در نظر گرفته شده بود ۳۴.۶۲ میلی‌متر است اما برای این ماکت، ابعاد به ۲۶.۳۱ میلی‌متر می‌رسد.

در بخش دوربین اصلی نیز تغییراتی را شاهد هستیم. اگر به تصویر نگاه کنید متوجه می‌شوید که برای هر سنسور فضای بیشتری درنظر گرفته شده، اما فضای اطراف لنزهای دوربین‌ها هنوز مشخص نشده که چقدر است و اندازه کلی ماژول دوربین مشخص نیست.

iphone-13-pro-max-dummy-2.jpg
-

در رابطه با این ماکت به نظر می‌رسد که شباهت زیادی به نمونه نهایی شاهد هستیم، اما نمی‌توان یکسان بودن ابعاد این ماکت را با آیفون ۱۳ پرو مکس تضمین کرد، چرا که تمامی اخبار شایعه هست و رسمی نیست. در حقیقت این نمونه اولیه با استفاده از گزارش‌ها و شایعات کنونی و همچنین مشخصات گوشی‌های سری آیفون ۱۲ ساخته شده است.

با توجه به اینکه هنوز زمان زیادی تا رونمایی از آیفون 13 در پیش داریم، باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری درباره این محصولات باشیم. اما آن چیزی که تا به امروز قطعی شده است اینکه سامسونگ نمایشگر این سری از گوشی‌های آیفون را تولید خواهد کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: techradar

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر