بازگشت هزینه پیش‌خرید The Last Of Us Part II Remastered به دارندگان نسخه اورجینال در PS4

last-of-us-part-2-remastered.jpg

اگر شما هم جزء افرادی هستید که بازی The Last Of Us Part II را به صورت دیجیتال بر روی PS4 خریداری کرده‌اید، برای تجربه نسخه The Last Of Us Part II Remastered بر روی PS5، تنها نیاز دارید که مبلغ 10 دلار برای ارتقاء به نسخه جدید را پرداخت کنید.

همانطور که پیش از این اعلام شده بود، دارندگان نسخه اورجینال این بازی در پلی‌استیشن 4، نیازی به خرید دوباره بازی ندارند و تنها با پرداخت هزینه 10 دلاری، می‌توانند بازی خود را به نسخه ریمستر ارتقاء دهند. به نظر می‌رسد که تعدادی از دارندگان نسخه اورجینال، بازی را با قیمت کامل پیش‌خرید کرده‌ و با پیامی از طرف سونی روبه‌رو شده‌اند.

کاربری در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) پیامی منتشر کرده است که نشان می‌دهد شرکت سونی، به کسانی که نسخه اورجینال بازی را در پلی‌استیشن 4 خریداری کرده‌اند و می‌توانند با 10 دلار، بازی خود را به نسخه ریمستر آپدیت کنند، پیامی نمایش داده می‌شود تا کل هزینه خرج شده را پس بگیرند. اگر شما یکی از افرادی هستید که نسخه پلی‌استیشن 5 بازی را با قیمت کامل پیش خرید کرده‌اید، می‌توانید کل مبلغی که پرداخت کرده‌اید را از سونی پس بگیرید.

TLOU-P2-Remastered-PS-Store-Refunds.jpg
-

در این پیام نوشته شده است: "از پیش‌خرید شما در فروشگاه PlayStation برای The Last Of Us Part II Remastered سپاسگزاریم، به عنوان دارنده نسخه دیجیتالی The Last Of Us Part II برای دستگاه PS4، ارتقاء دیجیتال به نسخه PS5، در روز عرضه با قیمت شگفت‌انگیزی در دسترس خواهد بود. ما نمی‌خواهیم از این فرصت محروم شوید، بنابراین به نشانه حسن نیت، مبلغ پیش‌خرید نسخه PS5 از The Last Of Us Part II Remastered را بازپرداخت کرده‌ایم تا بتوانید در روز عرضه، ارتقاء دیجیتال را خریداری کنید. مطمئن باشید که با خرید ارتقاء دیجیتال، تمام مزایا پیش‌خرید در نسخه دیجیتال شما قابل دریافت خواهید بود."

بازپرداخت هزینه پرداخت شده توسط سونی، یک اقدام مثبت است اما به نظر نمی‌رسد که انجام آن تنها به نشانه حسن نیت باشد و به دلیل اعلام اولیه آپدیت 10 دلاری، آن‌ها موظف به بازپرداخت مشتریان خود هستند. به نظر می‌رسد که سونی به اعمال تغییراتی در فروشگاه خود نیاز دارد تا جلوی وقوع چنین اشتباهاتی را بگیرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: psu.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر