گلکسی اس 24 سامسونگ وارد مرحله تولید شده و در ژانویه 2024 عرضه می‌شود

s24.JPG

شایعه شده است که سری گلکسی S24 سامسونگ که شامل گلکسی S24 ،S24 پلاس و S24 اولترا است، وارد مرحله تولید می‌شود و تاریخ عرضه احتمالی آن برای ژانویه 2024 پیش بینی شده است.

عرضه گلکسی‌ S24 در ژانویه قطعی‌تر به‌نظر می‌رسد

این جزئیات از منابع مختلف، از جمله سازنده محبوب چینی Ice Universe به دست آمده است که نشان می‌دهد گوشی‌های سامسونگ گلکسی S24 پرچمدار به تولید انبوه رسیده‌اند. در حالی که تاریخ دقیق عرضه نامشخص است، بعضی از افشاگران معتقدند آخر ژانویه‌ 2024 رونمایی این گوشی‌ها را شاهد خواهیم بود و برخی دیگر عرضه‌ زودهنگام‌تر را محتمل می‌دانند.

طبق گزارش‌ها، گلکسی S24 استاندارد توسط مرجع صدور گواهینامه 3C چین تایید شده است و رندرهای با کیفیت بالا از نسخه استاندارد و اولترا به صورت آنلاین منتشر شده است که نمایی از طراحی موردانتظار را ارائه می‌دهد. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که گلکسی S24 ممکن است دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3، صفحه نمایش 6.17 اینچی Dynamic AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز با ظرفیت باتری از 3900 میلی آمپر ساعت تا 4000 میلی آمپر ساعت باشد.

galaxy-1-1.jpg

در برخی بازارها، S24 و S24+ استاندارد ممکن است با چیپست Exynos 2400 عرضه شوند. زیرا مدل کره‌ای گلکسی S24 پلای با Exynos 2400 و 12 گیگابایت رم در گیک‌بنچ ظاهر می‌شود. سامسونگ قصد دارد ویژگی‌های نوآورانه‌ای مانند Zoom Anyplace و E2E AI Remosaic را برای گلکسی S24 اولترا معرفی کند. علاوه بر این، اطلاعاتی به بیرون درز کرده است که به احتمال وجود بدنه تیتانیومی برای سری گلکسی S24 ، شبیه به طراحی آیفون 15 پرو اشاره دارد.

طبق گفته Sammobile، روند عرضه اولیه مدل‌های پرچمدار سامسونگ جدید نیست. مدل‌های قبلی مانند گلکسی S22 و S23 به ترتیب در ماه فوریه در سال‌های 2022 و 2023 عرضه شدند و رویداد گلکسی S21 در ژانویه رخ داد. با تغییر استراتژی شرکت سامسونگ در برگزاری رویدادهای Unpacked که هر سال در محل‌های مختلف جهان برگزار می‌شود، رویدادهای گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 در کره آغاز شد. این امر نشان نشان‌دهنده جدایی از برگزاری رویدادهای متمرکز بر آمریکا در گذشته است.

هیجان قابل.توجهی پیرامون سری گلکسی S24 وجود دارد. زیرا سامسونگ قصد دارد بر موفقیت سری S23 تمرکز کند. علیرغم اینکه بازگشت چیپست اگزینوس نگرانی‌هایی را ایجاد میکند، جامعه فناوری تا زمان عرضه رسمی و تجربه عملی دستگاه‌های جدید از قضاوت خودداری می‌کند.

همچنین گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که گلکسی S24 اولترا می‌تواند با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 در همه بازارها عرضه شود. به نظر می‌رسد سری آتی گلکسی S24 یک نسخه قابل‌توجه برای سامسونگ باشد و به طور بالقوه زمینه را برای بازار گوشی.های هوشمند در سال 2024 ایجاد کند.

منبع خبر: gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر