مدیرعامل سامسونگ به‌دلیل مشکل گلکسی S22 عذرخواهی کرد

samsungss.jpg

اجلاس سالانه کمپانی سامسونگ برگزار شد و مدیرعامل این شرکت در میان سهامداران، به‌دلیل مشکلات مربوط به محدودشدن عملکرد برخی اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها در گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ از این افراد عذرخواهی کرد.

مدیرعامل سامسونگ، جی‌اچ هان، در پنجاه‌وچهارمین اجلاس سالانه‌ی سهام‌داران سامسونگ الکترونیکس که امروز برگزار شد، به‌دلیل مشکل محدودکردن اپلیکیشن‌ها در گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ از سهام‌داران عذرخواهی کرد. وی گفت که این شرکت در درک نگرانی‌های مشتریان بابت عملکرد برنامه‌ها و بازی‌ها شکست خورده است.

به‌گزارش سم‌موبایل، هان گفت که سرویس بهینه‌ساز بازی (GOS) سامسونگ فقط برای بهینه‌سازی عملکرد گوشی‌های هوشمند طراحی شده است. وی اتهامات واردشده اخیر به این شرکت را رد و اعلام کرد که GOS بخشی از تلاش‌های شرکت برای کاهش هزینه‌ها بوده است. هان همچنین اشاره کرد که شرکت متبوعش کیفیت دستگاه‌های خود را برای کاهش هزینه‌ها، پایین نمی‌آورد.

چند هفته پس از عرضه‌ی سری گلکسی اس ۲۲، مشخص شد که سرویس بهینه‌سازی بازی (GOS) که به‌طور پیش‌فرض روی هر سه نسخه‌ی این خانواده از گوشی‌های سامسونگ نصب شده است، عملکرد بیش از هزار برنامه و بازی دیگر را کاهش می‌دهد. مشتریان پس از اطلاع از این موضوع، شکایت‌هایی علیه سامسونگ مطرح کردند؛ زیرا عملکرد سایر گوشی‌های هوشمندی که به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک مجهز شده‌اند، بهتر از سری گلکسی اس ۲۲ بود.

پس از اینکه این مشکل به‌ سرتیتر رسانه‌های فناوری تبدیل شد، سامسونگ در پاسخ اعلام کرد که GOS فقط عملکرد بازی‌ها را محدود می‌کند تا از داغ‌شدن بیش‌ازحد دستگاه‌های سری گلکسی جلوگیری شود. غول فناوری کره‌ای چند هفته پس به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی منتشر کرد که به کاربران اجازه می‌دهد GOS را غیرفعال کنند. بااین‌حال، به‌روزرسانی اشاره‌شده درحال‌حاضر فقط در چند کشور ارائه شده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: SamMobile

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر