پشتیبانی از کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال به گوشی‌های گلکسی سامسونگ اضافه شد

پشتیبانی از کیف پول سخت افزاری در گوشی‌های گلکسی سامسونگ.jpg

سامسونگ در آپدیت اخیری که ارائه کرده است، پشتیبانی از کیف پول سرد ارزهای دیجیتال را به گوشی‌های گلکسی خود اضافه کرده است.

ارزهای دیجیتال مدت‌های زیادی است که در سراسر دنیا مورد اقبال کاربران قرار گرفته‌اند. با این حال در سال‌های اخیر این روند بیشتر از همیشه شده است. این روزها اما کیف پول‌های سخت افزاری به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند. حالا به گزارش وب سایت decrypt، اخیراً سامسونگ پشتیبانی از تعدادی کیف پول‌ سخت افزاری را به گوشی‌هایش اضافه کرده است.

از جمله دو کیف پول سخت افزاری که حالا در گوشی‌های سامسونگ پشتیبانی می‌شوند، می‌توانیم به Ledger Nano S و Ledger Nano X اشاره کنیم. درواقع سامسونگ توضیح داده است که به واسطه‌ی آپدیت اخیر، کاربران قادرند کلیدهای خصوصی موجود روی والت‌های سرد خود را به کیف پول بلاک چین سامسونگ Samsung Blockchain Wallet)) منتقل کنند.

این آپدیت، پشتیبانی از ولت‌های سخت افزاری را برای گوشی‌های گلکسی با اندروید 9.0 و بالاتر فراهم می‌کند. اما هشدار می‌دهد که ممکن است برخی از ویژگی‌های بلوتوث Ledger Nano X با محدودیت مواجه باشد. همچنین دستگاه‌هایی که از Blockchain Keystore بهره نمی‌برند، همچنان می‌توانند از این به روز رسانی استفاده کنند اما این دسته از کاربران باید والت سرد خود را به صورت فیزیکی به گوشی وصل کنند تا بتوانند ارزهای دیجیتال و کلیدها را مدیریت کنند.

در آخر باید اشاره کنیم که سامسونگ پشتیبانی از تعدادی ارز دیجیتال شامل Tron، اتریوم، بیت کوین، Klaytn، Stellar و همچنین قابلیت‌های خرید و فروش رمزارز از طریق Gemini را انجام می‌دهد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: decrypt

faceit.width-400.png

رسانه دیجیتال فیسیت

با ما در ارتباط باش...


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر