گلکسی F22 سامسونگ با نمایشگر ۹۰ هرتزی و قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار معرفی شد

Untitled-1.jpg

کمپانی سامسونگ امروز از جدیدترین گوشی میان‌رده خود در کشور هند رونمایی کرد. این تلفن هوشمند گلکسی F22 نام دارد و به نمایشگر 6.4 اینچی مجهز است و از پردازنده هلیو 80G بهره خواهد برد.

نمایشگر این گوشی سامسونگ 6.4 اینچی سوپر امولد است و از رزولوشن اچ‌دی پلاس بهره می‌برد که نسبت تصویر 20:9 دارد و نرخ رفرش‌ریت آن نیز 90 هرتزی است. پردازنده این دستگاه هلیو G80 است که با دو کانفیگ به بازار ارائه خواهد شد نسخه اول 4 گیگابایت رم دارد و به 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و در کانفیگ دوم شاهد استفاده از رم 6 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی هستیم.

در پنل پشتی گلکسی F22 سامسونگ یک دوربین چهارگانه را مشاهده می‌کنیم که سنسور اصلی آن، ۴۸ مگاپیکسلی است که توسط دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و ماکرو همراهی می‌شود. در بالای نمایشگر نیز دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را می‌بینیم و همچنین از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری One UI 3.1 بهره می‌برد.

Galaxy-F22.jpg
-

سامسونگ برای گوشی میان‌رده خودش یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی است. گلکسی اف 22 از تکنولوژی 4G، وای فای 5، بلوتوث ۵.۰، GPS، پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برد. در کل این گوشی بسیار شبیه به گلکسی A22 است و حتی حسگر اثر انگشت نیز روی فریم اصلی قرار گرفته است.

گلکسی F22 در دو مدل با ۸ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد که نسخه اول قیمتی برابر ۱۶۸ دلار دارد و مدل دوم با قیمت ۱۹۵ دلار به فروش می‌رسد. کاربران می‌توانند آن را در رنگ‌های آبی و مشکی سفارش دهند.

از هفته آینده فروش این دستگاه آغاز خواهد شد و کاربران در ابتدا می‌توانند آن را با قیمت ۱۵۵ دلار تهیه کنند. بدون شک قیمت و مشخصات فنی این دستگاه باعث خواهد شد تا کاربران بسیاری در کشور هند و بسیاری از کشورهای دیگر تشویق به خرید این گوشی شوند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر