این گوشی‌های سامسونگ آپدیت One UI 6.0 را دریافت می‌کنند

لاتلاناتنمهکهخک.jpg

در این مقاله، یک فهرست از دستگاه‌های سامسونگ که توانایی استفاده از رابط کاربری One UI 6.0 را دارند، ارائه شده است.

سامسونگ در اواخر سال ۲۰۲۲، نسخه ۱۳ اندروید را برای دارندگان گوشی‌های گلکسی منتشر کرد. این شرکت به شهرت پشتیبانی نرم‌افزاری برجسته‌ای دارد و به همین دلیل، در ارائه به‌روزرسانی برای دستگاه‌های مختلف خود، عملکرد سریعی داشته است. در حال حاضر، ده‌ها میلیون گوشی و تبلت گلکسی با رابط کاربری One UI 5.0 و اندروید ۱۳ در حال استفاده می‌باشند.

در حال حاضر، تمرکز به سیستم‌عامل اندروید ۱۴ معطوف شده است. گوگل نسخه بتای اندروید ۱۴ را اکنون پیاده‌سازی کرده است و به عرضه عمومی آن نزدیک می‌شود.

همانطور که طرفداران سامسونگ از قبل می‌دانند، این شرکت فناوری کره‌ای برای به‌روزرسانی آینده One UI 6.0 از اندروید ۱۴ گوگل به عنوان پایه و اساس استفاده خواهد کرد.

Capture copy.png
-

هر ساله، سامسونگ نسخه بتای خود را از One UI منتشر می‌کند. با توجه به جدول زمانی توسعه One UI 5.0 در سال ۲۰۲۲، احتمالاً در انتهای تابستان ۲۰۲۳، سامسونگ نسخه بتای اندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI 6.0 را عرضه خواهد کرد.

سامسونگ سیاست‌های به‌روزرسانی نرم‌افزاری خود را ساده ساخته است تا به راحتی بتوان فهمید کدام دستگاه‌ها آپدیت اندروید ۱۴ با One UI 6.0 را دریافت خواهند کرد.

در حال حاضر، تعداد زیادی دستگاه وجود دارد که برای چهار نسخه ارتقای سیستم‌عامل اندروید واجد شرایط هستند. این به این معناست که حتی گوشی‌های سامسونگ که سه سال از زمان عرضه آنها می‌گذرد، قابلیت دریافت آپدیت جدید را دارند.

در بالا، فهرستی از دستگاه‌هایی که قادر به دریافت آپدیت One UI 6.0 هستند، آورده شده است. توجه کنید که این فهرست با ارائه داده‌های جدید به‌روزرسانی خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: SamMobile

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر