سامسونگ اولین فروشگاه مجازی خود را در متاورس افتتاح کرد

samsung.jpg

کمپانی سامسونگ روز گذشته از بازگشایی فروشگاه مجازی خود در دی سنترالند متاورس خبر داد؛ این غول تکنولوژی کره‌ای اعلام کرده است که قصد دارد در زمان‌هایی مانند همه گیری کرونا از این طریق بتواند تعامل خود را با کاربرانش حفظ کند.

ماجراجویی سامسونگ پایان یافتنی نیست و اکنون نیز این غول فناوری کار خود را در متاروس آغاز کرده است و برای و برای شروع پروژه‌های خود، پلتفرم واقعیت مجازی «دی سنترالند» (Decentraland) را انتخاب کرده است.

دقیقا فروشگاه‌ متاروس سامسونگ مانند فروشگاه‌های واقعی که در خیابان 837 واشنگتن ، قرار دارد ساخته شده است. با این وجود فروشگاه 837X سامسونگ اکنون برای مدت محدودی در متاورس نیز قابل دسترسی خواهد بود.

مشتریان برای دسترسی به فروشگاه سامسونگ، ابتدا باید از طریق مرورگر وب وارد Decentraland شوند. پس از ورود به سیستم، آواتار آن‌ها به خارج از ساختار متاورس سامسونگ ارسال می‌شود. هنگامی که آواتار آن‌ها وارد لابی می‌شود، راهنمای مجازی آن‌ها را به یکی از سه اتاق داخلی ماندگاری، سفارشی سازی و ارتباط هدایت می‌کند.

photo_2022-01-07_17-27-50.jpg
-

سامسونگ همچنین در گزارش خود به سه ویژگی «تئاتر ارتباطات» برای ارائه آخرین اخبار شرکت، «جنگل پایداری» به منظور اهداف حفظ محیط زیست و «سکو سفارشی سازی» برای جشن گرفتن افتتاح این فروشگاه اشاره کرده که تمام آن‌ها به صورت مجازی در همین پلتفرم برگزار می‌شوند.

سامسونگ قصد دارد در طول سال به حضور در فضای مولتی‌ورس و پلتفرم‌های جدید ادامه و تجربه فروشگاه‌ها مجازی خود را در دسترس افراد بیشتری قرار دهد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: cryptobriefing

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر