رندرهای رسمی سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ فاش شد

Untitled-1.jpg

در ماه‌های گذشته گزارش‌ها و اخبار زیادی در رابطه با دوربین سلفی زیر نمایشگر داخلی گلکسی زد فولد 3 منتشر شده است. اما یکی از افشاگران معروف حوزه تکنولوژی دو تصویر را منتشر کرده و اعلام کرده که این رندرها رسمی است. در یکی از تصاویر تقریبا تمام جزئیات طراحی گلکسی زد فولد ۳ را می‌توانیم ببینیم.

در تصویر زیر حفره‌ای را نمایشگر مشاهده می‌کنیم که جایگاه دوربین سلفی است و این یعنی خبری از دوربین زیر نمایشگر-حداقل در نمایشگر داخلی نیست و اخبار مربوط به این بخش بیشتر نزدیک به شایعه بوده و سامسونگ روال قبل را پیش گرفته است.

در این تصویر پشتیبانی از قلم S Pen توسط گلکسی زد فولد ۳ مورد تایید قرار گرفته است. البته اگر به تصویر بیشتر دقت کنید روی قلم نوشته شده که Fold Edition و این یعنی اینکه با نوع خاصی از قلم S Pen سروکار داریم. در قسمت پنل خارجی این گوشی یک دوربین سه‌گانه را شاهد هستیم که ظاهرا نسبت به گوشی‌های سری گلکسی S21 حرف زیادی برای گفتن ندارد. گفته می‌شود که هیچکدام از این لنز‌ها از نوع پریسکوپی نیستند و به احتمال زیاد به مانند گلکسی زد فولد 2 با ترکیب دوربین اصلی، اولترا واید و تله‌فوتو با زوم ۲ یا ۳ برابری روبه‌رو خواهیم بود.

Galaxy-Z-Fold-3-S-Pen.jpg
-

گفته می‌شود نسل سوم گوشی‌های تاسو سامسونگ در حالت بسته بودن ضخامت کمتری نسبت به نسل قبلی خود دارد اما با توجه به به زاویه‌ی تصویر، در مورد شکاف بین نمایشگر نمی‌توانیم نظر دهیم. در تصویری که در بالا خبر ان را مشاهده می‌کنید هر دو گوشی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و می‌توانیم بخشی از طراحی پنل پشتی گلکسی زد فلیپ ۳ را مشاهده کنیم.

آن گونه که به نظر می‌رسد و می‌توانیم در تصاویر نیز آن را مشاهده کنیم، پنل پشتی این گوشی مبتنی بر دو رنگ است و اندازه نمایشگر بیرونی ان نیز نسبت به قبل بزرگ‌تر شده است. البته باید به فریم فلزی، دوربین دوگانه و بخش‌های شیشه‌ای در پنل پشتی نیز توجه کنیم. هنوز مشخص نشده است که در چه تاریخی این گوشی‌ها رونمایی خواهند شد اما احتمالا اوایل آگوست (اواسط مرداد) شاهد رونمایی از این گوشی‌ها خواهیم بود.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر