برنامه‌های سامسونگ برای عرضه هدست واقعیت ترکیبی XR به دلیل رونمایی ویژن پرو به‌هم ریخت

hjgjhyyu.jpg

به نظر می‌رسد سامسونگ پس از مشاهده مشخصات و قابلیت‌های هدست واقعیت ترکیبی XR اپل، تصمیم گرفته هدست خود را با تأخیری حدود چند ماهه معرفی کند.

گزارش شرکت SBS Biz نشان می‌دهد که رونمایی از هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ XR که قرار بود در فوریه ۲۰۲۴ عرضه شود، به تعویق افتاده است و باید حداقل ۳ تا ۶ ماه منتظر بمانیم.

به گفته نشریه کره‌ای SBS Biz، سامسونگ در ابتدا قصد داشت تولید انبوه هدست XR خود را از ابتدای سال آینده آغاز کند، اما به دلیل معرفی ویژن پرو اپل و قابلیت‌های برتر آن، معرفی هدست خود را به تعویق انداخته است.

همچنین، در حالی که سامسونگ قصد دارد مشخصات و طراحی هدست XR خود را بازنگری کند، اپل نیز با مشکلاتی مواجه است، زیرا ویژن پرو با مشکلات تولیدی روبرو شده و به همین دلیل تعداد تولید این محصول را به یک میلیون دستگاه کاهش داده است.

به گزارش‌های اخیر، اپل فقط هدست واقعیت ترکیبی اولیه خود، یعنی ویژن پرو را با سفارش قبلی به فروش می‌رساند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: biz.sbs

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر