آیفون ۱۵ ارتباط تنگاتنگی با هدست ویژن پرو خواهد داشت

لاتلنامهخم.jpg

اپل قصد دارد برای افزایش محبوبیت ویژن پرو و تقویت اکوسیستم این هدست، از آیفون ۱۵ استفاده کند. ویژن پرو در اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

اپل در هنگام رونمایی اعلام کرد که ویژن پرو، "کامپیوتر مکان‌مند"، در اوایل سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه خواهد شد. بر اساس گزارش یک افشاگر خوش‌سابقه به نام مینگ‌چی کو، اپل برای تقویت اکوسیستم خود، ارتباطات قوی بین آیفون و ویژن پرو را برقرار خواهد کرد.

به گفته کو، اپل قصد دارد "مشخصه‌های سخت‌افزاری آیفون را به شدت بهبود بخشد" تا اکوسیستم ویژن پرو را به شدت رقابتی کند. اکوسیستم نقش قابل توجهی در موفقیت ویژن پرو خواهد داشت. بر اساس ادعای کو، اپل برای دستیابی به این هدف قصد دارد Wi-Fi و UWB را تقویت کند.

به گزارش 9to5Mac، اولین قدم اپل در این راستا، ارتقای تراشه UWB در آیفون ۱۵ خواهد بود. اپل این تراشه را در دستگاه‌های خود، U1 نامیده است. نسخه جدید U1 کم‌مصرف‌تر و قابل اتکاتر خواهد بود و به جای لیتوگرافی ۱۶ نانومتری، از لیتوگرافی هفت نانومتری استفاده خواهد کرد.

اپل نخستین‌بار تراشه‌ی U1 را در گوشی آیفون ۱۱ معرفی کرد و از آن زمان تمامی آیفون‌ها با این تراشه به بازار عرضه شده‌اند. تراشه‌ی U1 همچنین در ایرتگ، اپل واچ سری ۶ و مدل‌های جدیدتر، هوم‌پاد مینی، نسل دوم هوم‌پاد و کیس شارژ جدیدترین مدل ایرپاد پرو نیز استفاده شده است.

تراشه‌ی U1 قابلیت‌های مختلفی مانند سرویس Find My، Handoff، Precision Finding، AirDrop و سایر قابلیت‌ها را فراهم می‌کند. به گفته‌ی مینگ‌چی کو، نسخه‌ی جدید تراشه U1 عملکرد این قابلیت‌ها را بهبود می‌بخشد.

بر اساس گفته‌ی مینگ‌چی کو، آیفون ۱۶ اولین گوشی اپل با پشتیبانی از استاندارد وای‌فای ۷ خواهد بود. این نسخه جدید استاندارد وای‌فای سرعت انتقال بالاتر و اتصال باثبات‌تری را ارائه می‌دهد و پیش‌تر در برخی از تراشه‌های موبایلی استفاده شده است. استفاده از این استاندارد همچنین در حوزه‌ی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده نیز کاربرد دارد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: 9TO5MAC

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر