زمانبندی توییت‌ها بالاخره ممکن شد

توییتر.jpg

پس از تلگرام، حالا شاهدیم که توییتر هم امکان زمان بندی توییت‌ها را به برنامه خود اضافه کرده است. در کنار این قابلیت، شاهد اضافه شدن قابلیت درفت کردن توییت‌ها هم هستیم.

توییتر یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار در بین کاربران سراسر جهان است که بالاخره روز گذشته آپدیتی را دریافت کرده و برای راحتی بیشتر کاربران، دو قابلیت زمانبندی توییت‌ها و ذخیره آن‌ها را برای کاربران فراهم کرد. با فیسیت همراه باشید تا این دو ویژگی را با هم بررسی کنیم.

ذخیره پیام یا همان درفت

ذخیره پیام‌ها شاید با چیزی که تصور می‌کنید متفاوت باشد. درواقع این قابلیت همان درفت است. به عبارتی زمانی که هنگام توییت کردن یک متن مجبور شوید توییتر را ترک کنید، برنامه از شما می‌پرسد که ایا می‌خواهید توییت را ذخیره کنید یا خیر. به این ترتیب بعد از باز کردن مجدد توییتر، به سادگی می‌توانید درفت را کامل کرده و آن را توییت کنید.

برای ذخیره کردن توییت، کافی است روی ضربدر بالای آن که برای بستن است کلیک کنید و سپس گزینه Save را انتخاب کنید. بعد از بازگشت مجدد، می‌توانید از طریق گزینه Unsent Tweet، محتوای ذخیره شده را ببینید و مجددا استفاده کنید.

زمان بندی توییت‌ها

قابلیت زمان بندی توییت بدون شک یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌هایی است که توییتر به خود دیده است (حداقل برای مدیران پیج‌های اداری و...). برای استفاده از این قابلیت کافی است تا بعد از نوشتن توییت، روی آیکون تقویم کلیک کرده و زمان مورد نظرتان را انتخاب کنید. جالب اینجاست که محدوده زمانی قابل تنظیم بسیار طولانی است. درواقع می‌توانید توییت‌ها را حتی برای 18 ماه بعد تنظیم کنید!

البته باید بگوییم که در نسخه موبایلی توییتر هنوز قابلیت زمان بندی توییت‌ها و آیکون تقویم اضافه نشده است اما امکان ذخیره پیام وجود دارد.

نظر شما درباره این دو قابلیت جدید توییتر چیست؟ آیا این قابلیت‌ها برای شما کاربردی است؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر