سرویس قابل‌حمل استارلینک با هزینه اولیه ۶۸۰ دلار در نقاط مختلف در دسترس است

starlink.JPG

سرویس اینترنت قابل حمل استارلینک که Starlink for RVs نام دارد، ارائه خواهد شد و برای کسانی که جابه‌جایی زیادی دارند و بیشتر اوقات در سفر هستند، هزینه زیادی را باید برای اینترنت پرداخت کنند.

کمپانی اسپیس ایکس که هر روز به دنبال پوشش مناطق بیشتر برای اینترنت ماهواره‌ای است. درحال‌حاضر کاربر در مراحل تهیه‌ی این سرویس محل زندگی خود را تعیین می‌کند و صرفاً در آن مکان امکان دسترسی به استارلینک را دارد. با این حال اما در ازای پرداخت ۲۵ دلار ماهانه، اسپیس ایکس به کاربران اجازه می‌دهد پایانه‌ی زمینی را جابه‌جا کنند تا در مناطق مختلف به اینترنت دسترسی داشته باشند.

وبسایت ورج در گزارشی اعلام کرده که برای دسترسی به سرویس قابل حمل اینترنت استارلینک باید در ابتدا سرویس خانگی را خریداری کنید. اسپیس ایکس می‌گوید برای کسانی که مدام در حال تغییر محل سکونت خود هستند و دیگر افرادی که به استارلینک علاقه‌مندند اما نمی‌توانند آدرس خانه‌ی خود را ارائه دهند، پلن جدیدی تحت عنوان Starlink for RVs ارائه می‌دهد.

starlink-rv-plan-internet-service-price.jpg
-

درحالی‌که سرویس Starlink for RVs به‌صورت فوری به کاربران ارائه می‌شود، اسپیس ایکس به شماری از افرادی که سرویس خانگی را خریداری کرده‌اند گفته تا سال ۲۰۲۳ قرار نیست دیش و تجهیزات را دریافت کنند. همین موضوع باعث شده است کاربران در ردیت انتقاداتی خطاب به اسپیس ایکس مطرح کنند.

این افراد می‌توانند با تهیه‌ی Starlink for RVs دیش را به‌صورت فوری دریافت کنند؛ البته به شرطی که حاضر باشند ۵۹۹ دلار (به‌علاوه‌ی کارمزد) برای دیش و تجهیزات و ماهانه ۱۳۵ دلار برای سرویس پرداخت کنند.

اسپیس ایکس می‌گوید سرویس‌های خانگی از اولویت بالاتری نسبت‌ به سرویس Starlink for RVs برای دسترسی به منابع شبکه برخوردار هستند. این موضوع باعث می‌شود سرویس قابل‌حمل استارلینک در مناطق شلوغ و در ساعات اوج مصرف، کیفیت پایین و سرعت کمتری داشته باشد. شرکت تحت مدیریت ایلان ماسک به‌طور مشخص می‌گوید هیچ تضمینی وجود ندارد که Starlink for RVs به سرعت‌های اعلام‌شده دست پیدا کند و با قطعی مواجه نشود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: THEVERGE

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر