اسپاتیفای در حال آزمایش یک فید ویدیویی الهام گرفته شده از تیک تاک است

Untitled-1.jpg

تیم توسعه اسپاتیفای تایید کرده‌ است که این روزها در حال آزمایش قابلیتی جدید هستند که الهام گرفته از شبکه اجتماعی تیک‌تاک است و یک فید عمودی از موزیک ویدیوها، شامل می‌شود تا کاربران به صورت اختیاری آن‌ها را لایک یا رد کنند.

این قابلیت تیک‌تاک، زمانی که ارائه شد شبکه‌های اجتماعی دیگر را مجبور کرد که این قابلیت را به پلتفرم خود اضافه کنند. رقبایی مانند اینستاگرام، یوتیوب و حتی نتفلیکس این ویژگی را دارا می‌باشند که نام اسپاتیفای نیز به این جمع اضافه کنید. ظاهرا این ویژگی هم اکنون در دسترس برخی کاربران نسخه بتا اسپاتیفای در سیستم عامل iOS قرار گرفته که تب جدیدی را تحت عنوان Discover به منوی پایین صفحه اپلیکیشن و بین دو گزینه «صفحه اصلی» و «جستجو» اضافه می‌کند.

اولین کسی که در توییتر خود خبر داد که این قابلیت را در اسپاتیفای مشاهده می‌کند، کریس مسینا بود که ویدیو و تصویری از آن را به اشتراک گذاشت. او همچنین از این ویژگی تحت عنوان «نسخه کاهش‌یافته» فید ویدیویی تیک‌تاک یاد کرد.

photo_2021-11-27_15-46-11.jpg
-

کریس در صحبت‌هایش می‌گوید که پس از دریافت نسخه TestFlight اسپاتیفای (بتا iOS) با آیکون جدید Discover در نوار پایین صفحه روبرو شده و با کلیک کردن روی آن وارد فید ویدیو‌ها شده است. کاربران نیز نیز می‌توانند با زدن روی آیکون قلب یک موزیک را به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنند و از منوی سه نقطه‌ای قرار گرفته در کنار آن نیز می‌توان به اطلاعات آهنگ دست پیدا کرد.

اسپاتیفای در بیانیه خود به TechCrunch توضیح داد:

«ما به طور معمول ویژگی‌های جدید را برای بهبود تجربه کاربران خود آزمایش می‌کنیم. برخی از این تست‌ها در نهایت برای کاربران ارائه می‌شوند و برخی دیگر فقط در مرحله آزمایش باقی می‌مانند. در حال حاضر جزئیات دیگری را نمی‌توانیم به اشتراک بگذاریم.»

spot 2.jpg
-

به عبارت دیگر این ویژگی در مراحل ابتدایی توسعه خود قرار دارد و هنوز مشخص نیست که در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت. اسپاتیفای از طرفی دیگر اخیرا اعلام کرد که قصد دارد برای گسترش حضور خود در بازار کتاب‌های صوتی پلتفرم تولید و توزیع Findaway را خریداری کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر