بازی Star Wars Outlaws برای PS5 عرضه می‌شود یا اختصاصی Xbox خواهد بود؟

Untitled-1.jpg

با توجه به این موضوع که بازی جدید جنگ ستارگان به نام Star Wars Outlaws، به عنوان اولین ویدیو در مراسم شوکیس ایکس‌باکس معرفی شد، امکان انتشار آن برای پلی‌استیشن 5 وجود دارد یا به صورت اختصاصی برای کنسول ایکس‌باکس عرضه می‌شود؟

این بازی، یک عنوان اول شخص جهان باز در دنیای جنگ ستارگان است که داستان آن بین دو فیلم The Empire Strikes Back و Return of the Jedi رخ می‌دهد. در این بازی می‌توانید سیارات مختلف، از جمله سیارات معروف در بازی به همراه چندین سیاره جدید را در سراسر کهکشان کاوش کنید. همچنین کنترل شخصیتی به نام Kay Vess را در اختیار دارید که به همراه موجود کوچکی به نام نیکس (Nix)، به دنبال آزادی و شروع زندگی جدید می‌گردد. مبارزه، دزدی و تبدیل شدن به یکی از تحت تعقیب‌ترین شخصیت‌های کهکشان، از ویژگی‌های این بازی خواهد بود.

در این بازی، امکانات زیادی وجود دارد که قابلیت متمایز کردن این عنوان از دیگر بازی‌های دنیای جنگ ستارگان را دارد. در دموی این بازی، مشاهده کردید که سیستم رشوه دادن یا عدم رشوه را به بازیکنان نمایش می‌دهد؛ هرچند که انتخاب گزینه‌های مختلف، خط داستانی شما را عوض نخواهد کرد اما رشوه ندادن به افسران، شما را در صدر لیست تحت تعقیب‌ها قرار می‌دهد و باید با دشمنان بزرگ‌تر و قوی‌تری روبه‌رو شوید.

البته با توجه به مشکلات مالی که اخیرا برای یوبی‌سافت رخ داده است و اخراج 124 کارمند، عرضه اختصاصی این بازی می‌توانست اشتباه بزرگی برای این شرکت به حساب بیاید. همچنین در مراسم Ubisoft Forward، به صورت اختصاصی اعلام شد که یک نسخه دمو برای این بازی در هر سه پلتفرم، در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین ویدیو دمو 12 دقیقه‌ای از گیم‌پلی این بازی منتشر شد که می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید. تاریخ انتشار دقیق برای این بازی در دسترس نیست اما طبق زمان اعلام شده، در سال 2024 عرضه خواهد شد.

در سایت رسمی Star Wars Outlaws، اعلام شده است که این عنوان برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و همچنین کامپیوترهای شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت اما برای کنسول‌های نسل قبلی مانند پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر نخواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: playstationlifestyle.net

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر