سازنده بازی شدو فایت در حال توسعه بازی جدید برای کامپیوتر است (تریلر را مشاهده کنید)

SPINE Game.jpg

بازیکنان موبایلی به خوبی با تیم بازی‌ سازی Nekki آشنا هستند. عمده معروفیت این استودیو، ساخت سری بازی‌های Shadow Fight و Vector است که در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. جدیدترین بازی استودیو Nekki، یک عنوان اکشن سوم شخص به نام SPINE است که برای کاربران کامپیوتر و کنسول منتشر خواهد شد.

تریلر کوتاهی از این بازی منتشر شده است که گرافیک خیره‌کننده‌‎ای را به نمایش می‌گذارد. هرچند که تیم سازنده در تیزر اعلام کرده که ویدیو منتشر شده مربوط به کات سین اولیه بازی است اما در گذشته بازی‌های زیادی را شاهد بودیم که تریلر آن‌ها فوق‌العاده به نظر می‌رسید و هنگام انتشار، بازی واقعی تفاوت زیادی با نسخه نمایش داده داشت.

هنگام تماشای تریلر می‌توانیم به کیفیت بالای این عنوان پی ببریم و اگر نسخه نهایی بازی با تریلر آن برابری کند، می‌تواند تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های اکشن چند سال اخیر شود. تریلر منتشر شده را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

به گفته تیم سازنده، این بازی در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و به دلیل استفاده از ژانر جدید، جهان جدید و انتشار برای پلتفرم جدید، قدم بزرگی برای استودیو محسوب می‌شود. بر اساس اطلاعات به دست آمده در سایت رسمی SPINE، در این بازی به عنوان یک هنرمند خیابانی ایفای نقش می‌کنید که در حال مبارزه با رژیم و ابزارهای هوش مصنوعی آن‌ها است. انیمیشن‌های واقع‌گرایانه که از آنریل انجین 5 قدرت گرفته‌اند، همراه با دی ال سی، کمیک و... به تجربه این دنیا بپردازید.

این بازی برای دارندگان کامپیوتر، پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس و اس منتشر خواهد شد. بازیکنان کامپیوتر می‌توانند این عنوان را در استیم به Wishlist خود اضافه کنند تا جزء اولین نفراتی باشند که از عرضه بازی مطلع می‌شوند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: psu.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر