مشخصات کامل و قیمت گلکسی بوک ۴ سامسونگ فاش شد

galaxy laptop.jpg

با نزدیک شدن به زمان معرفی لپتاپ‌های سری گلکسی بوک ۴، یک وب‌سایت کره‌ای به اشتباه مشخصات آن‌ها را منتشر کرد.

تا چند ساعت به معرفی رسمی سری گلکسی بوک ۴ باقی مانده و در طول چند هفته‌ی اخیر، اطلاعات زیادی منتشر شده است. حالا به نظر می‌رسد که یک رسانه‌ی کره‌ای به‌طور اتفاقی مشخصات مدل‌های جدید لپ‌تاپ سامسونگ را به‌طور کامل فاش کرده است.

وب‌سایت کره‌ای Enews Today در مقاله‌ای مشخصات سری گلکسی بوک ۴ را منتشر کرد و اندکی بعد آن را حذف کرد. البته همین چند دقیقه کافی بود تا مشخصات سری گلکسی بوک ۴ به سرعت در اینترنت پخش شود.

ظاهرا سری گلکسی بوک ۴ در سه مدل عرضه می‌شوند: گلکسی بوک ۴ پرو، گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ و گلکسی بوک ۴ اولترا.

لپ‌تاپ‌های جدید به پردازنده اینتل از سری میتیور لیک مجهز شده‌اند که برای اولین بار NPU-های یکپارچه دارند. همچنین می‌توانیم انتظار گرافیک Intel Arc را در این پردازنده‌ها داشته باشیم، اگرچه گلکسی بوک ۴ اولترا به شکل مجزا از گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX 4050 یا RTX 4070 بهره می‌برد. این لپ‌تاپ‌ها همچنین دارای تراشه‌ی امنیتی Knox هستند.

galaxy-book-4

تصویر فاش شده از گلکسی بوک ۴ درحال استفاده لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک ۴ مجهز به صفحه‌نمایش لمسی اولد (از نوع امولد) با وضوح 3K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و پوشش ضد‌انعکاس هستند. مدل‌های ۳۶۰ و اولترا تنها با صفحه‌نمایش ۱۶ اینچی در دسترس هستند در حالی که مدل پرو در دو نمونه‌ی ۱۴ اینچ و ۱۶ اینچ عرضه می‌شود.

سامسونگ می‌گوید چند ویژگی نرم‌افزاری جدید همراه با این لپ‌تاپ‌ها ارائه می‌دهد که مبتنی‌بر یکپارچگی بین دستگاه‌ها خواهند بود، به این صورت که می‌توانید ویرایش ویدیو را روی گوشی یا تبلت شروع کنید و آن را روی لپ‌تاپ ادامه دهید.

قابلیت Photo Remaster برای جایگزینی عکس‌های قدیمی و کم کیفیت با نسخه‌های باکیفیت‌تر و Auto Switch برای اتصال خودکار گوشی به گلکسی بادز ۲ پرو در حین کار، از دیگر ویژگی‌های نرم‌افزاری این لپ‌تاپ‌ها هستند. به ادعای منابع کره‌ای، سامسونگ از ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر) فروش اولیه‌ی لپتاپ‌های جدیدش را از طریق وب‌سایت خود در کره‌ی جنوبی آغاز خواهد کرد، اما تاریخ عرضه‌ی عمومی برای ۲ ژانویه (۱۲ دی) برنامه‌ریزی شده است.

قیمت لپ تاپ گلکسی بوک ۴ پرو در مدل پایه ۱٫۸۸ میلیون وون (۱٬۴۵۲ دلار) و قیمت لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰، ۲٫۵۹ میلیون وون (۲٬۰۰۲ دلار) خ

واهد بود. گلکسی بوک ۴ اولترا قیمتی معادل ۳٫۳۶ میلیون وون ( ۲٬۵۹۷ دلار) خواهد داشت.

هنوز خبری از عرضه‌ی جهانی لپتاپ‌های جدید سامسونگ نیست، اما حدس می‌زنیم که فردا یا در مراسم رونمایی از گوشی سامسونگ سری گلکسی S24 خبرهای بیشتری بشنویم.



اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: enewstoday

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر