بازی Suicide Squad در فروشگاه اپیک‌گیمز تاخیر خورد (تاریخ جدید اعلام شد)

Suicide Squad.jpg

زمان عرضه بازی Suicide Squad به مدت یک ماه تاخیر خورد. این بازی در فوریه 2024 (بهمن ماه) برای کنسول‌ها و فروشگاه استیم عرضه خواهد شد اما نسخه فروشگاه اپیک‌گیمز این بازی، در ماه اسفند در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

استودیو سازنده این عنوان یعنی Rocksteady، در پلتفرم دیسکورد اعلام کرده است که تاریخ جدید انتشار این بازی در فروشگاه اپیک‌گیمز، 5 مارچ (15 اسفند) خواهد بود. به گفته آن‌ها، کسانی که بازی را پیش خرید کرده بودند، سفارش آن‌ها لغو و مبلغ آن توسط اپیک‌گیمز ریفاند خواهد شد اما هیچ‌گونه توضیحی راجع به این عمل خود داده نشده است. ایمیل تایید لغو سفارش به زودی توسط تیم پشتیبانی اپیک‌گیمز برای مشتریان ارسال خواهد شد. این اقدام، در حالی اتفاق می‌افتد که بازی Suicide Squad در تاریخ معین شده برای کاربران استیم در دسترس قرار می‌گیرد.

تا به حال بخش‌های بزرگی از بازی افشاء شده و جزئیات کلیدی داستان و شخصیت‌ها لو رفته است، به همین دلیل استودیو سازنده از بازیکنان درخواست کرده که از خواندن ویژگی‌های لو رفته این بازی خودداری کنند و از اسپویل‌کردن داستان این بازی برای دیگر پلیرها خودداری کنند. به گفته آن‌ها، داستان این بازی بسیار قوی خواهد بود و همانند سه‌گانه Batman Arkham، می‌تواند طرفداران را راضی نگه دارد.

_2-5screenshot_3988654f-2d25-4aaa-930b-8e890a8b4591.jpg
گیم‌پلی بازی Suicide Squad -

پیش از این اعلام شد که برای تجربه این بازی، به اتصال دائم اینترنت نیاز است اما هنگامی که با نارضایتی شدید طرفداران روبه‌رو شد، استودیو Rocksteady حالت آفلاین برای تجربه نسخه داستانی این بازی را تایید کرد. بخش آفلاین این بازی، پس از انتشار به صورت یک آپدیت در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. عنوان Suicide Squad را می‌توانید به صورت co-op چهارنفره و قابلیت کراس‌پلی، همراه با دوستان خود تجربه کنید. حداقل یک‌سال پشتیبانی و عرضه 4 بتل‌پس بعد از انتشار، برای این بازی در نظر گرفته شده است.

این بازی در تاریخ 2 فوریه 2024 (13 بهمن) برای دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس و اس و کامپیوتر از طریق فروشگاه استیم منتشر خواهد شد و نسخه فروشگاه اپیک‌گیمز، آن را در تاریخ 15 اسفند در دسترس بازیکنان قرار خواهد داد. همچنین بازیکنانی که این بازی را پیش‌خرید کرده باشند، 72 ساعت پیش از عرضه محصول می‌توانند به تجربه آن بپردازند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: videogameschronicle.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر