رویداد معرفی قدرتمندترین گلکسی سامسونگ، 8 اردیبهشت برگزار می‌شود

رویداد قدرتمندترین گلکسی.jpg

سامسونگ قصد برگزاری رویدادی را دارد که شعار قدرتمندترین گلکسی را برای آن برگزیده است. ممکن است در این رویداد شاهد معرفی گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ و یا لپ تاپ‌های مجهز به پردازنده‌ی اگزینوس باشیم.

بعد از رویداد معرفی خانواده‌ی گلکسی S21 که اوایل امسال برگزار شد، انتظار نداشتیم که قبل از تابستان، سامسونگ رویداد آنپکد دیگری را ترتیب ببیند. حالا اما غول کره‌ای این کار را کرده و در تاریخ 28 آوریل، یعنی 8 اردیبهشت ماه، شاهد رویداد آنپکد سامسونگ خواهیم بود که شعار the most powerful Galaxy را یدک می‌کشد.

شعاری که سامسونگ برای این رویداد استفاده کرده کمی عجیب است، زیرا اگرچه منتظر بهبود و ارتقاء هستیم اما تقریباً تصور می‌کنیم که هنوز برای معرفی دستگاهی بهتر از گلکسی S21 زود است. اگر چنین اتفاقی بیفتد، بدون شک روی فروش گوشی‌های سری S21 تأثیر منفی خواهد گذاشت.

با این اوصاف اگر سامسونگ تصمیم نداشته باشد که یک گوشی گلکسی معرفی کند، پس انتظار معرفی چه محصولی را داشته باشیم؟ بنا به گزارشات قبلی، سامسونگ در تدارک معرفی تعدادی لپ تاپ با ویندوز 10 در سه ماه‌ی سوم سال 2021 است که این لپ تاپ‌ها از پردازنده‌ی اگزینوس و پردازنده‌ی گرافیکی AMD بهره خواهند برد. البته گزارشات قبلی نشان می‌داد که سامسونگ تصمیم دارد بعد از رویداد مربوط به معرفی گلکسی نوت از این لپ‌تاپ‌های قدرتمند رونمایی کند اما از آنجایی که می‌دانیم امسال گوشی از سری Note رونمایی نخواهد شد، پس به نظر می‌رسد سامسونگ معرفی این لپ تاپ‌ها را جلو انداخته باشد.

تبلیغ روی دو محصول به صورت همزمان، نه تنها هزینه‌ی زیادی دارد؛ بلکه می‌تواند تمرکز روی هر مورد را از بین ببرد. با این حال برخی رسانه‌ها معتقدند که این احتمال وجود دارد که سامسونگ از گوشی‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 2 هم در این رویداد رونمایی کند. به هر ترتیب زمان زیادی تا این رویداد باقی نمانده است.

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر